annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

2e sim kaart voor hetzelfde telefoonnummer mogelijk?

Topic gestart op: 30-05-18 08h28

Antwoorden: 3 antwoorden

GDV0002
Rekruut scout

2e sim kaart voor hetzelfde telefoonnummer mogelijk?

OPGELOST

Hallo, ik heb mij een samsung gear S3 frontier aangeschaft en in deze smartwatch kan een sim kaart gestopt worden, is het mogelijk om bij orange een 2e sim kaart te bestellen voor hetzelfde telefoonnummer ?

Grts. Geert

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo, ik heb mij een samsung gear S3 frontier aangeschaft en in deze smartwatch kan een sim kaart gestopt worden, is het mogelijk om bij orange een 2e sim kaart te bestellen voor hetzelfde telefoonnummer ?

Grts. Geert

Ugh! @GDV0002

 

Een simkaart met hetzelfde gsm-nummer is niet mogelijk.

Je kan wel een data-only simkaart gebruiken. Daarin heb je twee opties;

1) Surf extra kaart (€3/maand) - deelt je data van je mobiel abonnement met die simkaart

2) Internet Everywhere kaart - een data - only simkaart met een eigen bundel

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Reynaerttine
Gewaardeerd verkenner

Wat is voor 2023 hier het antwoord? Ik heb een tablet aangekocht en had graag daar data op beschikbaar gesteld

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @Reynaerttine ,

Je kan een extra surf kaart aanvragen voor €3 en die linken aan 1 van je gsm abonnementen op je factuur. De data die de tablet gebruikt wordt zal dan van dat bepaald abonnement afgetrokken worden.

Een datakaart heb je uiteraard enkel nodig wanneer je op een locatie bent waar je geen gebruik kunt maken van wifi.

Wat ook een oplossing kan zijn is van je gsm een hotspot maken zodat je tablet, via je gsm, data kan gebruiken. Zie bvb hier voor meer uitleg: https://callmepower.be/nl/telecom/gids/begrijpen/hotspot .
Zo heb je geen extra kosten 😉.

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo, ik heb mij een samsung gear S3 frontier aangeschaft en in deze smartwatch kan een sim kaart gestopt worden, is het mogelijk om bij orange een 2e sim kaart te bestellen voor hetzelfde telefoonnummer ?

Grts. Geert

Ugh! @GDV0002

 

Een simkaart met hetzelfde gsm-nummer is niet mogelijk.

Je kan wel een data-only simkaart gebruiken. Daarin heb je twee opties;

1) Surf extra kaart (€3/maand) - deelt je data van je mobiel abonnement met die simkaart

2) Internet Everywhere kaart - een data - only simkaart met een eigen bundel

 

Totem

Leden met de meeste pluimen