Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-09-18 11h23
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ben in het bezit van een abonnement (dolfijn) met mobiele date ingebrepen. Sinds kort werkt 4G niet als ik in het buitenland zit (zowel Frankrijk als Verenigd Koninkrijk momenteel). Er komt een 4G icoontje te staan maar ik krijg geen internetverbinding en dus geen meldingen binnen of kan apps niet herladen
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey
Misschien kan het volgende je helpen:
-Heb je je simkaart in en uit gehaald?
- Staat je roaming aan in je instellingen?
- Heb je manueel een netwerk gekozen?
Let me know
Greetz
CLEO
Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar die post waar jij net met veel goede bedoelingen op geantwoord hebt is al dik meer dan een jaar oud.
Het zou jammer zijn moest de topicstarter intussen nog geen oplossing gekregen / gevonden hebben ..
En tussen haakjes, tweemaal de zelfde post neerplaatsen, dat helpt de zaak ook niet vooruit hoor 😋
Internetverbinding op 4g zetten. Controleet dit eerst. Het kan dus zijn dat het op 2g of 3g te staan.