annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

8069: kan bericht hier niet tonen

Topic gestart op: 15-03-20 16h52

Antwoorden: 8 antwoorden

kustze
Aspirant verkenner

8069: kan bericht hier niet tonen

Hallo,

Ik heb zonet een berichtje gekregen van het nummer 8069 met als boodschap "Kan het bericht hier niet tonen". Ik vermoed dat dat een mms is, die ik niet kan lezen op mijn huidige gsm.

Is er een manier om die online te lezen? Ik heb geen code gekregen en er staat ook niet bij wie de afzender is!

Groetjes

 

Melvin

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
NelsonM
Orange-werknemer

Hallo,

Ik heb zonet een berichtje gekregen van het nummer 8069 met als boodschap "Kan het bericht hier niet tonen". Ik vermoed dat dat een mms is, die ik niet kan lezen op mijn huidige gsm.

Is er een manier om die online te lezen? Ik heb geen code gekregen en er staat ook niet bij wie de afzender is!

Groetjes

 

Melvin

Hallo @kustze,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Jeroewn
Leidende verkenner

Meestal als je dat ziet gaat het om een sms die uit meerdere delen bestaat, omdat de tekenlimiet overschreden is. Mogelijke oplossingen zijn:

-Even afwachten, er blijft een deel van de sms achter.

-Toestel even herstarten, er is iets misgelopen bij het ontvangen op je gsm.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Jeroewn  schreef:

Meestal als je dat ziet gaat het om een sms die uit meerdere delen bestaat, omdat de tekenlimiet overschreden is. Mogelijke oplossingen zijn:

-Even afwachten, er blijft een deel van de sms achter.

-Toestel even herstarten, er is iets misgelopen bij het ontvangen op je gsm.


Dat is inderdaad ook een mogelijk oorzaak - oplossing

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomN
Orange-werknemer

Wat @Jeroewn  zegt is zeker een mogelijkheid.  Als je het laatste deel niet meer binnenkrijgt, kan het zijn dat je SMS inbox vol zit.  Misschien even kijken om enkele oude berichtjes te verwijderen zodat deze nog binnen kan komen.

Leden met de meeste pluimen