Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-04-23 21h26
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Tinneke2 @Patrick @tinne @Evelyn @Laura @PAUL @ann @dorien @Helen @Heleen
Help,
Mijn toestel moest ik voor de 3de x binnen brengen naar Samsung. Samsung laat niets meer weten, wel heb ik alle bewijs dat ze hem hebben opgehaald, e.d.
Sinds 8 Maart hebben ze hem. Hoe kan ik het toestel traceren? Ik heb hem heringesteld maar sommige Apps werken nu niet op deze gsm omdat ze daar op stonden.
Wat moet ik doen?
De politie zei bel de klantendienst maar die leggen gewoon af!
Ik wil gewoon mijn geld nu terug! Het toestel is 3 x stuk 1 x vervangen. Slecht model!
Aub, als iemand raad heeft of iemand kent? Ik ben jullie allemal zeer dankbaar om dit te lezen.
Dankjewel!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Helen1 ik hoop dat het gerecht je kan helpen , maar vrees er een beetje 🤏 voor . En dat is niet kosteloos Gerechtskosten moet je ook betalen 💰 Samsung zal zeggen dat ze al een ander toestel opgestuurd hebben … Ik vraag me af is het dat waard ? Want Samsung hebben zeer goede advocaten. Wil je niet teleurgesteld zien ze zullen zich afvragen hoe het komt dat het toestel 3x stuk is en je hebt een vervanging gehad . Klinkt cruciale maar kan je daar tegen op tegen een bedrijf 🧑💼 als Samsung. Hoop voor jou dat het goed komt . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Het E.CCB.NET is ermee bezig en ik heb op een gedeeltelijke prodeo advocaat. Ik heb ook wettelijke artikels waarin omschreven staat dat als ze een gsm toestel binnen de 14 dagen niet gerepareerd hebben, een nieuwe of geld terug moeten geven. WETTELIJK GEZIEN! Deze documenten heb ik aan hun per screenshot overhandigd dus bewijs dat ze die via whatsapp hebben ongvangen en ook een bedankt erachter gekregen. Is niet meer normaal!