annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur onbetaald

Topic gestart op: 08-05-23 11h23

Antwoorden: 3 antwoorden

Rmp
Rekruut scout

Factuur onbetaald

OPGELOST

Hallo

Ik heb vandaag een bericht gekregen waarin staat dat mijn 4G-kanalen en uitgaande oproepen zijn geblokkeerd omdat ik mijn factuur nog niet zou hebben betaald. Alleen klopt dit niet omdat ik wel de factuur al heb betaald maar staat dit niet op de app. Wat moet ik nu doen?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt bellen naar de 5000, @Rmp 

Heb je op je overschrijving de gestructureerde mededeling vermeld ?  Deze duidt de factuur aan die betaald wordt.

Indien je deze vergeten bent en altijd met dezelfde bankrekening werkt, komen ze er wel uit.

Als je natuurlijk heel recent betaald hebt, vrijdag bv, kan het zijn dat het geld nog niet is toegekomen - wacht nooit tot de laatste dag

Verder, als je betaalt vanuit My Orange weten ze meteen dat er betaald is.  Met een overschijving duurt het langer

Success

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt bellen naar de 5000, @Rmp 

Heb je op je overschrijving de gestructureerde mededeling vermeld ?  Deze duidt de factuur aan die betaald wordt.

Indien je deze vergeten bent en altijd met dezelfde bankrekening werkt, komen ze er wel uit.

Als je natuurlijk heel recent betaald hebt, vrijdag bv, kan het zijn dat het geld nog niet is toegekomen - wacht nooit tot de laatste dag

Verder, als je betaalt vanuit My Orange weten ze meteen dat er betaald is.  Met een overschijving duurt het langer

Success

 

Rmp
Rekruut scout

Ja ik heb geprobeerd om te bellen, maar ze hebben mijn uitgaande gesprekken geblokkeerd dus kan ik niemand bellen. Ik betaal ook altijd met dezelfde rekening en is het ondertussen al zeker een week dat ik heb betaald. Ik heb nooit problemen gehad met het betalen van de rekeningen dus snap ik niet zo goed van waar dit komt. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Eventueel met een andere telefoon bellen 5000 of 02/745 95 00

Misschien kunnen ze je in een shop verder helpen ?

Good luck

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen