annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aanmelden klantenzone

Topic gestart op: 27-03-20 11h51

Antwoorden: 2 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Aanmelden klantenzone

Mijn simkaart is stuk en ik ken mijn wachtwoord niet meer voor de klantenzone.

Wanneer ik de klantendienst opbel weten ze me te zeggen dat ik dit via de link moet oplossen door een code te laten verzenden per sms??? Ik kan dus mijn nieuwe simkaart niet activeren omdat de winkels dicht zijn en je een code per sms ontvangt voor een simkaart dien niet werkt?

 

Hoe los ik dit op? De klantendienst wil niet echt meewerken...

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  is natuurlijk een beetje vervelend dat de klantendienst niet kan mee werken. Of er is niet nagedacht over de zin ' simkaart stuk en sms code ' dus die ontvang je niet. 

Stuur een bericht via messenger daar kan je ook goed en snel geholpen worden. Geef wel in je bericht je gsm nummer mee en dan zullen ze het daar voor je nakijken. Leg er ook dan in uit dat je simkaart iet werkt en je geen sms code kan ontvangen. Als je het zo zegt kom je hopelijk een heel eind. Het kan zijn dat je niet direct een antwoord krijgt dus je hoef daar niet speciaal op te wachten. Succes ! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Iemand zonder geduld? Of gefrustreerd. In ieder geval, profiel reeds verwijderd ....

Tja ... We zullen nog rare dingen tegenkomen als deze toestand nog (te) lang aanhoud ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen