annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abbonnement upgrade

Topic gestart op: 28-04-20 13h19

Antwoorden: 3 antwoorden

zoidix
Aspirant verkenner

Abbonnement upgrade

Hallo,

Tijdje terug heb ik het love trio pack aangevraagd met een upgrade van mijn huidig koala abbonnement naar een arend abbonnement (met de 9euro korting van het trio pack), echter is mijn gsm abbonnement nooit veranderd.. nu wou ik overschakelen naar een go unlimited abbonnement, echter als ik deze aankoop wil bevestigen krijg ik geen melding van de 9 euro korting?

Iemand die hierontrent kan helpen?

 

Mvg,

Klee Jeffrey

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@zoidix  ik weet niet welke vermelding je zou moeten krijgen maar je korting is te zien op je eind factuur. Waarschijnlijk niet deze maand maar wel de maand erachter. Midden in een facturatie cyclus zullen er geen andere berekeningen gedaan worden. Dus die korting ga je wel ontvangen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


zoidix
Aspirant verkenner

Ik heb het abbonnement nog niet aangevraagd, maar bij het afrekenen van het abbonnement staat er steeds 40€/maand, en toen ik het trio pack aangevraagd had stond er een duidelijke melding dat er een korting van 9€ zou zijn, maar dus, long story short.

Als ik het go unlimited abbonnement nu aanvraag, word de 9euro korting automatisch verrekend op mijn factuur? En als dit niet het geval is kan ik naar orange bellen om dit in orde te brengen?

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@zoidix  ja je kan met een gerust hart je abonnement aanpassen. In de volgende facturatie cyclus zal de korting toegekend worden. Dus de komende factuur zie je die korting niet maar de factuur erna pas. Moest het dan niet in orde zijn kan je altijd met hun contact zoeken maar normaal is dat niet nodig omdat dit automatisch wordt toegekend.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen