annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Acties bij Base en Proxumus S10

Topic gestart op: 27-12-19 11h39

Antwoorden: 5 antwoorden

CHRIPI
Gewaardeerd verkenner

Acties bij Base en Proxumus S10

OPGELOST

Beste,

Wij willen graag weer een abo-tje van smartphone + gsm samen. We zijn al meer als 4jaar klant samen en soen dit al heel lang zo. Nu is de actie er met de S10e ? Maar helaas doen jullie geen actie met de S10. Hiermee bedoel ik : abo + S10 (99euro bijbetalen vanaf koala) vind ik een mooie geste naar trouwe klant. Ik en mijn vrouw zouden dit direct doen alweer voor 24maanden. We willen de s10e wel proberen maar zouden het jammer vinden als jullie dan in januari of februari de S10 met abo doen. 

Laten jullie iets weten..want zouden graag niet veranderen van operater. Super tevreden van Orange en service.

Mvg 

Familie Vandebosch-Novelli

Labels (1)
5 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@CHRIPI  Op de vraag die u hier stelt zal er vrees ik geen antwoord op komen van Orange zelf. Hier gaat de klantendienst u ook geen antwoordt in kunnen voorzien. Het is binnen Orange die bepaald welke kortingen er komen en welke acties er zijn met welke smartphone. Daarbij komt er nog eens dat ook de fabrikant hier in mee beslist tegen welke prijs en tegen welke korting een gsm verkocht kan worden zonder in te boeten op de marges die er op zitten. U kan beste denk ik wachten tot volgende maand want dan zijn er weer nieuwe acties beschikbaar. U kan gaan naar de S10e want dat is ook een mooie actie en het toestel zelf is ook goed , veel reacties zijn toch positief hier over. Maar als u echt wil gaan voor de gewone S10 zou ik de website in de gaten houden van Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Movieman
Aspirant genezer

@CHRIPI zelfs de shops,klantendienst of winkeliers weten niet op voorhand wanneer of wat in promotie komt. Spijtig genoeg heb ik dit zelf ook al meermaals voorgehad dat je iets koopt en een paar dagen of week nadien in promo komt zelfs al werk of heb je in de sector gewerkt 📱. Hopelijk heb je het geluk om een goede promo te vinden maar met de solden in het vooruitzicht zou ikzelf toch nog even geduld uitoefenen 👍🙂.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

CHRIPI
Gewaardeerd verkenner

Welk recht heeft een klant ,die een gsm aankoop  met ABO. bij een shop en deze doet niet aan de verwachtingen ,om deze in te ruilen en een ander toestel te kiezen.

Mits natuurlijk in onberispelijke staat terug retourneren.

Is dat 7 dagen of  14dagen.

Op de website praten ze van 14dagen??

Of kan dit niet?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

@CHRIPI wat je aanhaalde gaat enkel als je via e-shop of telesales je bestelling doet niet als je naar de shop gaat. Zie deze link : https://www.orange.be/nl/hulp/toestellen/online-bestelling-en-levering/mijn-bestelling-terugsturen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

CHRIPI
Gewaardeerd verkenner

OK..

Denk dat we voor de S10e gaan..

omdat de S10 alweer wat groter is..(juist vastgehad)

vinden wij (43 - 46j) niet zo praktisch.

Alvast bedankt voor alle info.

keep up the good work.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
CHRIPI
Gewaardeerd verkenner

Welk recht heeft een klant ,die een gsm aankoop  met ABO. bij een shop en deze doet niet aan de verwachtingen ,om deze in te ruilen en een ander toestel te kiezen.

Mits natuurlijk in onberispelijke staat terug retourneren.

Is dat 7 dagen of  14dagen.

Op de website praten ze van 14dagen??

Of kan dit niet?

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

@CHRIPI wat je aanhaalde gaat enkel als je via e-shop of telesales je bestelling doet niet als je naar de shop gaat. Zie deze link : https://www.orange.be/nl/hulp/toestellen/online-bestelling-en-levering/mijn-bestelling-terugsturen

CHRIPI
Gewaardeerd verkenner

OK..

Denk dat we voor de S10e gaan..

omdat de S10 alweer wat groter is..(juist vastgehad)

vinden wij (43 - 46j) niet zo praktisch.

Alvast bedankt voor alle info.

keep up the good work.

 

patrick2
Wijze
Wijze

@CHRIPI  Op de vraag die u hier stelt zal er vrees ik geen antwoord op komen van Orange zelf. Hier gaat de klantendienst u ook geen antwoordt in kunnen voorzien. Het is binnen Orange die bepaald welke kortingen er komen en welke acties er zijn met welke smartphone. Daarbij komt er nog eens dat ook de fabrikant hier in mee beslist tegen welke prijs en tegen welke korting een gsm verkocht kan worden zonder in te boeten op de marges die er op zitten. U kan beste denk ik wachten tot volgende maand want dan zijn er weer nieuwe acties beschikbaar. U kan gaan naar de S10e want dat is ook een mooie actie en het toestel zelf is ook goed , veel reacties zijn toch positief hier over. Maar als u echt wil gaan voor de gewone S10 zou ik de website in de gaten houden van Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen