Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-05-18 22h17
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik probeer al wekenlang mijn MobileVikings nummer over te zetten naar Orange. In de winkels zeggen ze dat het alleen maar online werkt. Ik heb het online formulier al 3x ingevuld en er staat steeds dat ze binnen de 48 uur een sms zullen sturen en dat ik zo mijn nieuwe simkaart kan gebruiken. Ik heb nooit een bericht ontvangen. Hoe kan ik dit oplossen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het overzetten van uw gsm nummer gaat wel degelijk in een winkel. Gewoon terug gaan en zeggen dat ze het overzetten. Online kan natuurlijk ook maar het is 1 van de manieren om het over te zetten . Anders eens bellen met de klantendienst dat hun iets kunnen betekenen .
Het overzetten van uw gsm nummer gaat wel degelijk in een winkel. Gewoon terug gaan en zeggen dat ze het overzetten. Online kan natuurlijk ook maar het is 1 van de manieren om het over te zetten . Anders eens bellen met de klantendienst dat hun iets kunnen betekenen .
Anders vraag je het of ze dit via messenger kunnen regelen. Hzb mijn hele bestelling zo geregeld.