annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gratis bellen naar OrangeBe met alle tarieven?

Topic gestart op: 26-03-18 17h02

Antwoorden: 3 antwoorden

Pogi_23
Rekruut scout

Gratis bellen naar OrangeBe met alle tarieven?

OPGELOST

Hallo! Als je naar dezelfde provider belt dat is het toch gratis?!! Wrm bij orange niet!

je moet tenminste koala abonnement hebben te kunnen genieten van gratis bellen! Als niet wordt er gratis belminiten

afgetrokken! Als het zo is dan schakel ik naar andere provider dan!

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

Het gratis bellen wordt verward met het onderling gratis bellen op dezelfde factuur. Wanneer u verschillende nummers op DEZELFDE factuur heeft staan van de hoofd persoon die bellen gratis onderling. Mocht u naar alle netwerken onbeperkt willen bellen zou ik een AREND adviseren daarin kan u onbeperkt bellen naar mobiele en vaste lijnen. 


AREND is al eentje te hoog gegrepen, dat kan met PANTER ook al. Het verschil is, buiten de prijs natuurlijk, dat AREND ook nog eens onbeperkt data heeft, waar PANTER beperkt (nu ja ...) is tot 5 GB.

Bovendien heeft KOALA buiten de voorziene 300 belminuten ook nog bijkomend onbeperkt bellen naar ORANGE nummers, en die hoeven niet op dezelfde factuur te staan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

Het gratis bellen wordt verward met het onderling gratis bellen op dezelfde factuur. Wanneer u verschillende nummers op DEZELFDE factuur heeft staan van de hoofd persoon die bellen gratis onderling. Mocht u naar alle netwerken onbeperkt willen bellen zou ik een AREND adviseren daarin kan u onbeperkt bellen naar mobiele en vaste lijnen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

Het gratis bellen wordt verward met het onderling gratis bellen op dezelfde factuur. Wanneer u verschillende nummers op DEZELFDE factuur heeft staan van de hoofd persoon die bellen gratis onderling. Mocht u naar alle netwerken onbeperkt willen bellen zou ik een AREND adviseren daarin kan u onbeperkt bellen naar mobiele en vaste lijnen. 


AREND is al eentje te hoog gegrepen, dat kan met PANTER ook al. Het verschil is, buiten de prijs natuurlijk, dat AREND ook nog eens onbeperkt data heeft, waar PANTER beperkt (nu ja ...) is tot 5 GB.

Bovendien heeft KOALA buiten de voorziene 300 belminuten ook nog bijkomend onbeperkt bellen naar ORANGE nummers, en die hoeven niet op dezelfde factuur te staan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Pogi_23ik vraag me af waar je die info haalt. Dat is echt niet correct hoor. Alle providers hebben formules en tarieven waar alle gesprekken aangerekend worden, ook die naar nummers van de eigen provider. En uiteraard hebben alle providers ook formules/abonnementen waar bellen naar eigen of zelfs naar alle nummers onbeperkt is. Die zijn vanzelfsprekend een stuk duurder ...

BTW, dat is dus niet echt gratis, je betaalt er een abonnement voor ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen