Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-04-20 18h57
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb op 10/4/2020 omstreeks 18u30 een abbonement aangeschaft, mijn simkaart behouden en gsm nummer.
Ik kom van een herlaadkaart van orange.
Maar er is nog geen sms toegekomen, dus nog geen activatie ook niet.
Wat moet ik doen?
Wat kan de oorzaak zijn?
Gsm al heropgestart.
Grtjs
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous je hoeft je geen zorgen te maken. Die activering komt vanzelf er door , waarschijnlijk zijn er op dit moment meer aanvragen die aan het doorlopen zijn. Moest je nu echt aan het einde van de komende week niks hebben ontvangen kan je eens via Messenger sturen. Daar kunnen ze dat voor je nakijken en zullen je zelf een bericht terug sturen. Maar ik vermoed dat het deze week in orde gaat zijn.
@Anonymous
Ja hoor, ik begrijp u zeer goed. En ik weet ook wel dat veel mensen op de tippen van hun tenen beginnen te lopen door heel deze situatie.
Maar neem van mij aan, dat was van @Josette helemaal niet aanvallend of verwijtend bedoeld, daarvoor ken ik haar intussen goed genoeg hier op Tribe. Daarom dat ik ook even gereageerd heb.
Dat het te lang begint te duren en dat iedereen met gespannen zenuwen begint rond te lopen zou zich niet mogen uiten hier op dit forum. Hier kan niemand iets forceren, enkel goede raad geven.
Ik hoop dat dit hiermee een beetje uitgeklaard is.
@Cdt24801 Helemaal waar, dat is alles wat ik ga zeggen..
Edit: Nevermind, another one bites the dust 🍻 😎.
Geen enkel probleem mee.
Dat kan goed zijn dat het niet verwijtend / aanvallend bedoeld was.
Zo nam ik dat ook niet op. Ik vond het gewoon ongepast als reactie op mijn vraag.
Hiermee is dit onderwerp gesloten.
Fijne zondag iedereen.
@Anonymous
Tussen haakjes, je bent nieuw hier, maar ben je op de hoogte dat Tribe een forum is voor en door klanten? Wij zijn dus allemaal zelf ook gewoon Orange klant net als jij.
Wij hebben geen inzage in klantendossiers en kunnen er ook niks aan doen.
Het enige dat wij hier doen is kennis en ervaring uitwisselen om elkaar te helpen.
Goedenavond,
besef ook dat je dat gedaan hebt de avond
van het Paasweekend.
Dus misschien toch even geduld hebben.
Die mensen hebben ook recht op verlof.