Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-05-19 12h20
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb op 30/04/2019 een abonnement op Orange genomen. Maandag kreeg ik al mijn sim-kaart, maar die moest nog geactiveerd worden. Dat heb ik meteen gedaan, maar toen kreeg ik een mail dat ik moest wachten op een andere mail om de activatie te kunnen voltooien. Die had ik binnen de 24u moeten ontvangen, intussen zijn we al 48u verder.
Mijn abonnement bij Proximus was al verlopen de dag dat ik het abonnement nam. Ik heb gevraagd om behoud van nummer. Kan het daaraan liggen dat het wat langer duurt? Zo ja, hoe lang gaat dit nog duren?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@VanSig ik begrijp wat u bedoeld van het kastje naar de muur bij Proximus. Heb klanten genoeg daar uit de problemen geholpen jammer genoeg maar dat is een heel ander verhaal. Wat u beste doet is het volgende , ga naar een Orange shop en leg daar de situatie in het kort uit. Eventueel wordt er eerst een stopzetteing gedaan van de nieuwe aanvraag en komt er gewoon weer een geheel nieuwe aanvraag. Daarbij vraagt u een nieuw nummer en dan eigenlijk bent u zo goed als meteen actief en bereikbaar.
@VanSig dan zou ik eigenlijk meteen eens ff Proximus contacteren of dat uw nummer nog wel actief is. Want moest dit niet actief zijn en dat ze het hebben opgezegd dan kan Orange het niet overnemen dan krijgen deze een melding dat het nummer niet actief is. Heb jammer genoeg vaker meegemaakt dat Proximus nummers stop zet als een klant wil overstappen . En een verlopen abonnement wil ook meestal zeggen stop zetting nummer. Dat betekend als u het nummer zou willen behouden meteen bellen met Proximus en het nummer op een prepaidkaat zetten zodat er een activering is van het nummer zodat Orange het als nog kan overnemen. Tweede optie is een nieuw nummer nemen bij Orange.
Heb eerlijk gezegd geen zin meer om contact met Proximus op te nemen. Als je al binnen geraakt word je van het kastje naar de muur gezonden, en als ze het niet weten krijg je geen antwoord meer.
Kan ik dan gewoon een nieuw nummer aanvragen bij Orange? Hoe doe ik dit dan?
@VanSig ik begrijp wat u bedoeld van het kastje naar de muur bij Proximus. Heb klanten genoeg daar uit de problemen geholpen jammer genoeg maar dat is een heel ander verhaal. Wat u beste doet is het volgende , ga naar een Orange shop en leg daar de situatie in het kort uit. Eventueel wordt er eerst een stopzetteing gedaan van de nieuwe aanvraag en komt er gewoon weer een geheel nieuwe aanvraag. Daarbij vraagt u een nieuw nummer en dan eigenlijk bent u zo goed als meteen actief en bereikbaar.
Ik denk dat dat het beste zal zijn. Bedankt voor de hulp!