Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-09-18 15h54
Antwoorden: 13 antwoorden
Ik heb maandag mijn simkaart gekregen. Ik kon hem niet activeren via het bestelnummer. Klantendienst gebeld en zei dat alles in orde was. Inmiddels is hier alles opgezegd bij telenet en heb ik geen gsm. Ik heb geen bevestigings sms of mail gehad dat mijn kaart nu wel of niet geactiveerd is..ik heb geen facebook , kan ze niet bereiken...
Ik heb maandag mijn simkaart gekregen. Ik kon hem niet activeren via het bestelnummer. Klantendienst gebeld en zei dat alles in orde was. Inmiddels is hier alles opgezegd bij telenet en heb ik geen gsm. Ik heb geen bevestigings sms of mail gehad dat mijn kaart nu wel of niet geactiveerd is..ik heb geen facebook , kan ze niet bereiken...
Ugh @Royozz72,
Heel jammer om te lezen dat je moeilijkheden ondervond bij je activatie.
Is je kaart intussen volledig geactiveerd?
Wat betreft je Coyote-app duurt het 72 uur na activatie, vooraleer je nummer wordt herkend door deze app.
Je geduld wordt nogal op proef gesteld, beste aspirant verkenner.
Bedankt voor je engelengeduld!
Verblijd het hart
🦊 Totems Saluut 🦊
Ja is geactiveerd, alleen niet met nummerbehoud. Heb dus noodgedwongen een nieuw nummer moeten nemen omdat men fouten gemaakt had. Orange blames telenet.
Na drie dagen activatie heb ik niet de beloofde 8 gb ipv 4. Dus weer gebeld, 3 x doorverbonden en een ik kreeg een dossiernummer. Ben er bijna klaar mee.
Na drie dagen activatie heb ik niet de beloofde 8 gb ipv 4. Dus weer gebeld, 3 x doorverbonden en een ik kreeg een dossiernummer. Ben er bijna klaar mee.
Ugh @Royozz72,
Bedankt voor je bizongeduld!
Is het intussen in orde gekomen?Je ziet in je My Orange app (48 uur na installatie) een extra balkje "data bonus". ➡️ (klikken op verbruik en naar beneden scrollen)
🏹 Totems Groet 🏹