Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-09-18 15h54
Antwoorden: 13 antwoorden
Ik heb maandag mijn simkaart gekregen. Ik kon hem niet activeren via het bestelnummer. Klantendienst gebeld en zei dat alles in orde was. Inmiddels is hier alles opgezegd bij telenet en heb ik geen gsm. Ik heb geen bevestigings sms of mail gehad dat mijn kaart nu wel of niet geactiveerd is..ik heb geen facebook , kan ze niet bereiken...
@Royozz72 schreef:....coyote app activeren werkt ook niet . what a joke!!!
Heb je een abonnement waar de coyote app bij inbegrepen is? Zo ja, dan toch nog maar eens de klantendienst contacteren om na te gaan of uw nieuw nummer ook effectief goed geprogrammeerd staat en doorgegeven is aan Coyote. Want het is op basis van uw telefoonnummer dat Coyote al dan niet uw installatie en registratie goedkeurt en activeert.
...ik blijf niet bezig.
@Royozz72 schreef:...ik blijf niet bezig.
Dat is uiteraard uw volste recht.
Ik heb enkel maar even nagedacht over wat je zou kunnen doen en dat even meegegeven. Wat je ermee doet, dat is volledig uw eigen vrije keuze.
....coyote app activeren werkt ook niet .....what a joke!!!