annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activering lijn

Topic gestart op: 10-09-20 22h40

Antwoorden: 3 antwoorden

Apollonia
Aspirant verkenner

Activering lijn

Gisteren kreeg ik de melding dat ik nog een factuur moest betalen. Onmiddellijk ging ik via de app naar mijn facturen om het openstaand bedrag te betalen. Echter had ik mijn kaartlezer niet bij de hand, dus besloot ik om een uitstel van betaling te vragen, zodat ik zeker niet afgesloten zou worden en ik toch de tijd zou hebben om ‘s avonds mijn betaling te doen. 
Toch werd mijn lijn geblokkeerd en had ik vanaf toen enkel wifi ter beschikking. 
Bij het thuiskomen en het willen betalen van de factuur met mijn kaartlezer, werkte de app ineens niet meer ! 
De volgende dag (vanmorgen) bel ik naar het nummer 5000, krijg ik een medewerker aan de lijn, betaal ik telefonisch mijn factuur en werd me verzekerd dat in de loop van de dag mijn lijnen terug geactiveerd zouden worden. 
Een halve dag later was dit nog steeds niet het geval. Ik bel terug het nummer 5000 en er werd me weer verzekerd dat het binnen enkele minuten zou gebeuren. 
48uur later en ik zit nog steeds met een geblokkeerde lijn en een niet functionerende app!?!? 

Wat is er aan de hand en hoe kan ik dit in hemelsnaam oplossen? 

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Apollonia  beste wat je dan kan doen is je bericht versturen via FB Messenger of Twitter. Daar kunnen het direct door geven aan de juiste dienst en kunnen ze korter op de bal spelen. Zij zullen je ook contacteren zodra je probleem is opgelost. Moest je geen FB of Twitter hebben dan zal het niet mogelijk zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Apollonia
Aspirant verkenner

Ik heb via messenger inderdaad het probleem doorgestuurd (rond 4uur vanmiddag). 
ik hoop morgen toch antwoorden te krijgen want dit is niet houdbaar. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Apollonia  als het niet te druk is kan het zijn dat je een antwoord hebt morgen maar de praktijk heb ik ook al anders gezien. Ik stuur altijd via de weg met vragen en soms kan het ook twee dagen zijn voor ik antwoord terug krijg. Je kan altijd een herinnering sturen hoe ver het er mee staat.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen