annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wijzigen van tarief ging vlug

Topic gestart op: 12-09-20 12h47

Antwoorden: 5 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Wijzigen van tarief ging vlug

Ik heb vanmorgen mijn tarief gewijzigd naar GO Unlimited omdat ik met mijn vorig tarief toch niet echt meer toekwam. Ik heb dit via de Orange app gedaan en denk nog geen 2 minuten later was het al in orde. Waarom dat ik dit hier vertel? ... ik zie soms veel negatieve zaken passeren over Orange en wat Orange wel goed doet komt hier natuurlijk nooit aan bod. Daarom dat ik dit toch eens in het daglicht wil zetten. Ik ben 1 jaar en 3 maanden klant bij Orange en ik heb eigenlijk nooit echt problemen gehad. Facturen altijd in orde. Internet/tv en gsm ook in orde. De klantendienst soms wat minder, daar moet misschien nog wat aan gewerkt worden, maar mijn conclusie is dat Orange eigenlijk best wel oké is, meer dan oké zelf.  Wens jullie nog een fijne weekend.

Joery

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Bethesda
Ervaren verkenner

op een ander is het niet veel beter, vaak nog slechter

patrick2
Wijze
Wijze

@Bethesda  daar heb je zeker een punt. Overal bij elke provider scheelt er iets en loopt er iets fout. Maar zoals al eerder is gezegd mensen posten enkel de negatieve punten en nooit eens de goede punten. Nu heb ik de afgelopen tijd hier wel vaker al wat positiefs gelezen maar het zou toch vaker mogen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


haelewyn
Leidende verkenner

Het spijt me dat ik even niet de populaire stem ga zijn in deze berichten..

Veel zaken zijn geautomatiseerd. Die verlopen uiteraard meestal foutloos.
Als je zelf niets mispeutert met je telecom (bv langdurige wanbetaling, gsm of simkaart verliezen, etc), dan kom je er wel uit zonder zorgen.

Service is de laatste jaren niet meer wat het was, vergeleken bij de begintijd van het bestaan  van de GSM.
Bij geen enkele operator wordt er veel geld aan uitgegeven.
Ik heb het bij een andere operator één keer intern horen verklaren als :

'Waarom moeite doen ?
Bij iedere operator lopen dingen fout, bij iedere operator lopen mensen om die reden weg, bij iedere operator komen er klanten bij die hopen dat het hen daar beter zal gaan.'
Dus wordt er zo veel als mogelijk bespaard op service.

Het is net als met de Post. Veel pakjes gaan fout of niet perfect. Nog meer pakjes gaan goed, op tijd en zoals verwacht.
Soms gaat het eens ergens erg fout en dat zijn de verhalen die je leest.


Uiteraard gaat er vaak iets goed. Zolang je op tijd betaalt en niets doet wat niet zou moeten.. en je een beetje geluk hebt dat de wet van Murphy niet bij je passeert.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  fijn dat je ook eens de goede kant wil belichten en dat het inderdaad niet zo slecht is als wat we hier soms lezen. Het is zeker niet altijd kommer en kwel en slecht. Mijn tarief wijziging was ook binnen een paar minuten in orde en toen ik een simkaart online niet geactiveerd kreeg was dit na een telefoontje ook binnen de vijf minuten in orde. 

Denk dat vele ook wel eens wat positiefs kunnen schrijven dat kan helemaal geen kwaad. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen