Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-06-21 18h46
Antwoorden: 4 antwoorden
Beste Orange
ik weet niet waar ik u moet contacteren, want u zet dat nergens op uw website dus zet ik het hier.
probleem 1: jullie tribe ding werkt totaal niet. Elke keer moet ik een nieuw account maken om te kunnen inloggen omdat er wederom een fout is voor geen enkele reden
probleem 2: ik moet extra betalen voor mijn abonnement omdat ik buiten mijn abonnement zit. Wat verzinnen jullie zelf?? Ik heb nog nooit boven mijn 4g limiet gezeten. Bel nooit naar het buitenland en heb oneindig bellen en sms’en. Dus waar halen jullie dat vandaan??
probleem3: jullie app moet je dringend verbeteren. Elke keer als je opnieuw wil gaan op de app moet ik mijn gsmnummer opnieuw invullen.
willen jullie ook eens een echt platform maken om mensen te helpen ipv uw klanten dit te laten doen.
heb alleen maar problemen denk dat ik over zal gaan naar andere provider.
Ik heb ook paar keer opnieuw moeten sukkelen om het account aan te maken maar het is eindelijk gelukt .
Goed gezegd!
Beste @Max414
Uw verhaal lijkt ietwat ingewikkeld, daarom een poging om enkele aspecten te isoleren om zo de problemen één voor één aan te kunnen pakken (voor zover wij dat als gewone klant kunnen natuurlijk).
Probleem 1 = de Tribe werkt perfect geen enkel probleem. Waarschijnlijk ga je ergens iets verkeerd hebben ingegeven.
Probleem 2 = Hiervoor ga je de klantendienst moeten contacteren. De 5000 kan je gratis bellen of je stuurt een bericht via Messenger op Facebook , je dient er wel een account voor te hebben. Deze informatie staat trouwens ook allemaal op de website:
https://www.orange.be/nl/contact#/
Probleem 3 = Als je niet regelmatig inlogt via de My Orange app zul je je opnieuw elke keer moeten kenbaar maken. Dit is niet enkel uit privacy redenen maar ook omdat je nummer dan opnieuw geverifieerd dient te worden.
Dit platform is gemaakt door Orange enkel is dit geen klantendienst. De klanten zullen hier antwoorden om andere klanten te helpen zodat ze niet elke keer de klantendienst hoeven contacteren. Dat kan dus veel tijd besparen als je hier snel je antwoord zou kunnen vinden of als een andere klant kan helpen met een gelijkaardig probleem of vraag. Hier ga je niet alle oplossingen vinden omdat wij , de klant , ook niet alles kunnen oplossen.
Maar je hebt hier zelf je vraag ook gesteld dus zo slecht zal dit platform toch niet zijn anders had je hier de vraag ook niet gesteld moest het zo slecht zijn.