annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alleen maar problemen

Topic gestart op: 18-06-21 18h46

Antwoorden: 4 antwoorden

Max414
Aspirant verkenner

Alleen maar problemen

Beste Orange

 

ik weet niet waar ik u moet contacteren, want u zet dat nergens op uw website dus zet ik het hier. 
probleem 1: jullie tribe ding werkt totaal niet. Elke keer moet ik een nieuw account maken om te kunnen inloggen omdat er wederom een fout is voor geen enkele reden

probleem 2: ik moet extra betalen voor mijn abonnement omdat ik buiten mijn abonnement zit. Wat verzinnen jullie zelf?? Ik heb nog nooit boven mijn 4g limiet gezeten. Bel nooit naar het buitenland en heb oneindig bellen en sms’en. Dus waar halen jullie dat vandaan??

probleem3: jullie app moet je dringend verbeteren. Elke keer als je opnieuw wil gaan op de app moet ik mijn gsmnummer opnieuw invullen. 

willen jullie ook eens een echt platform maken om mensen te helpen ipv uw klanten dit te laten doen. 

heb alleen maar problemen denk dat ik over zal gaan naar andere provider. 

Labels (4)
4 ANTWOORDEN 4
Evy_deconinck1
Ervaren verkenner

Ik heb ook paar keer opnieuw moeten sukkelen om het account aan te maken maar het is eindelijk gelukt .

Helpendehand
Gewaardeerd verkenner

Goed gezegd!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Beste @Max414 

Uw verhaal lijkt ietwat ingewikkeld, daarom een poging om enkele aspecten te isoleren om zo de problemen één voor één aan te kunnen pakken (voor zover wij dat als gewone klant kunnen natuurlijk).

  • Met welke browser werk je? Surf je in "incognito" modus?
  • Wat dat extra betalen betreft: die info kan enkel nagegaan worden aan de hand van uw facturen. Je moet dus steeds wachten tot de factuur er is om zeker te zijn. Het komt al eens voor dat iemand een bericht krijgt over extra kosten, maar uiteindelijk staat er op het einde van de termijn geen extra kost op de factuur. Staan er op de factuur uiteindelijk kosten die je betwist, contact opnemen met de klantendienst. je kan dat ook schriftelijk, via messenger of twitter. Het voordeel daarvan is dat je steeds een schriftelijk spoor hebt.
  • Wat de app betreft: dat je uw gsm nummer moet ingeven, dat heeft te maken met een controle dat jij het echt bent. Wanneer je de app opent in de 4G modus zal men dat niet vragen. Trouwens, die controle wordt niet permanent uitgevoerd: eens ingelogd via 4G zit je voor een viertal weken goed en kun je probleemloos via WiFi inloggen. Zoals gezegd, via 4G kan men aan de hand van uw foonnummer zien dat jij het echt bent. Via WiFi kan men dat niet zien. Wees dus blij, dat is een controle dat niemand achter uw rug op uw account kan gaan neuzen.
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Max414  

Probleem 1 = de Tribe werkt perfect geen enkel probleem. Waarschijnlijk ga je ergens iets verkeerd hebben ingegeven. 

Probleem 2 = Hiervoor ga je de klantendienst moeten contacteren. De 5000 kan je gratis bellen of je stuurt een bericht via Messenger op Facebook , je dient er wel een account voor te hebben. Deze informatie staat trouwens ook allemaal op de website:

https://www.orange.be/nl/contact#/ 

Schermafbeelding 2021-06-18 om 20.11.27.png

 Probleem 3 = Als je niet regelmatig inlogt via de My Orange app zul je je opnieuw elke keer moeten kenbaar maken. Dit is niet enkel uit privacy redenen maar ook omdat je nummer dan opnieuw geverifieerd dient te worden. 

Dit platform is gemaakt door Orange enkel is dit geen klantendienst. De klanten zullen hier antwoorden om andere klanten te helpen zodat ze niet elke keer de klantendienst hoeven contacteren. Dat kan dus veel tijd besparen als je hier snel je antwoord zou kunnen vinden of als een andere klant kan helpen met een gelijkaardig probleem of vraag. Hier ga je niet alle oplossingen vinden omdat wij , de klant , ook niet alles kunnen oplossen. 

Maar je hebt hier zelf je vraag ook gesteld dus zo slecht zal dit platform toch niet zijn anders had je hier de vraag ook niet gesteld moest het zo slecht zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen