Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-03-23 15h26
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik gebruik momenteel de Flybox modem van orange met het Easy Internet atHome (+data boost) pakket (=Home Flybox 150Gb @ 25euro/mnd) https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/home-flybox
Heeft iemand een goed alternatief hiervoor bij een andere provider? Na alweer een negatieve ervaring met Orange zoek ik een andere provider. 😕
Ik wil wel hetzelfde systeem blijven gebruiken (4g bakje, zonder vast internet dat ze moeten komen installeren op een vast adres). Tadaam van Telenet is wat duurder (40 euro?) en met TV en meer data, maar dat heb ik dan weer niet nodig. Is er toevallig iets tussen?
Groeten,
Kyvd.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je kunt in de Flybox gelijk welke sim kaart steken
Als je een mobiel abonnement bij Orange hebt kun je upgraden naar een Go Extreme (300 GB) en een Surf Extra Card erbij nemen - kost 3 EUR/maand
Deze plaats je dan in de Flybox (eerst pin wegdoen)
Of een data card van een andere provider
Een andere SIM kaart van een andere provider werkt niet in de FLYBOX: de software laat enkel abonnementen toe bij Orange (klanten die een abonnement hebben op de Flybox). Heb het zelf geprobeerd met een SIM van Proximus en BASE: Geen 4G connectie.
Bedankt voor je antwoord. Van het internet en telefonie ben ik opzich best tevreden. Maar contact met de klantendienst is niet de eerste keer een ramp gebleken. Ik ben zeer ontevreden over de service als er iets niet in orde is. Ik denk niet dat ze dat snel gaan oplossen. Ik opteer dan maar voor een andere provider. Desnoods iets duurder, maar hopelijk met capabele dienstverlening.
Nu was het omdat ik belde ivm. een probleem met mijn factuur. Lang verhaal kort, ik heb op enkele dagen tijd drie keer gebeld, drie keer iemand anders aan de lijn gekregen, en wat dacht je, drie keer een verschillende uitleg gekregen die elkaar telkens tegen sprak. Twee van de drie keer waren ze ook echt niet beleefd en was hun antwoord los verkeerd of naast de kwestie (en bleven hier ook op aandringen). bv. de ene persoon bleef eigenlijk gewoon vragen of hij mijn abonnement nu zwaarder of lichter moest maken, ik belde absoluut niet om van tarief te wijzigen... als ik dan vraag of ik het desnoods op mail kan zetten aangezien de persoon mijn vraag niet begreep, krijg ik enkel het antwoord dat ik het hem zo kan vragen ook. -- na 3-4 keer opnieuw uit te leggen dat er iets fout was gelopen met mijn factuur en ik geen ander tarief wens en 3-4 keer opnieuw een ander tarief aangeboden te krijgen, heb ik het opgegeven.
Je zou gewoon verwachten als ze zo'n groot deel van hun dienstverlening overlaten aan vrijwilligers (dit platform), dat ze toch op z'n minst zouden inzetten op hun professionele dienstverlening (waar ze nu enorm op besparen).