Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-10-19 05h24
Antwoorden: 10 antwoorden
Beste,
Komt er een abo met echt onbeperkt data want 20gb is geregeld op 2weken op?
Als ik al de aanbiedingen bekijk vind ik hier toch niets over.
Graag wat meer info.
Groetjes
Bwau bij mij valt het mee soms wel soms niet maar de vertraging op het 4g netwerk valt wel mee als je over u 20gig zit..
@Jellekeb dit zal toch afwachten zijn en een sufggestie naar @Totem of @AlexandraW om te zien of er iets nieuws komt bij de Arend. Weet dat deze suggestie al op tafel gelegd is om het te vragen.
Kleine tip misschien maar u kan misschien ook ergens op wifi verbinden dus hotspots zodat er niks van uw data bundel af gaat.
Wi-Fi/ hotspot is niet de oplossing want de plaats waar in het vaakst mobiel gebruik is dat er niet.
@patrick2 schreef:@Jellekeb dit zal toch afwachten zijn en een sufggestie naar @Totem of @AlexandraW om te zien of er iets nieuws komt bij de Arend. Weet dat deze suggestie al op tafel gelegd is om het te vragen.
Kleine tip misschien maar u kan misschien ook ergens op wifi verbinden dus hotspots zodat er niks van uw data bundel af gaat.
@Jellekeb eventuele oplossing is om GB bij te kopen dan kan je wel aan volledige snelheid blijven surfen. Maar goed die kosten ook geld he 5 euro per 500MB dus 10 per GB .
Snelle rekensom leert mij 5 GB extra nodig is 50 euro toch erbij elke keer , deze is wel 40 dagen geldig.