annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Arend 20gb teweinig

Topic gestart op: 25-10-19 05h24

Antwoorden: 10 antwoorden

Jellekeb
Aspirant verkenner

Arend 20gb teweinig

Beste,

Komt er een abo met echt onbeperkt data want 20gb is geregeld op 2weken op?

Als ik al de aanbiedingen  bekijk vind ik hier toch niets over.

Graag wat meer info.

Groetjes

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Arnodc
Gewaardeerd verkenner

Bwau bij mij valt het mee soms wel soms niet maar de vertraging op het 4g netwerk valt wel mee als je over u 20gig zit..

patrick2
Wijze
Wijze

@Jellekeb  dit zal toch afwachten zijn en een sufggestie naar @Totem  of @AlexandraW  om te zien of er iets nieuws komt bij de Arend. Weet dat deze suggestie al op tafel gelegd is om het te vragen. 

Kleine tip misschien maar u kan misschien ook ergens op wifi verbinden dus hotspots zodat er niks van uw data bundel af gaat. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jellekeb
Aspirant verkenner

Wi-Fi/ hotspot is niet de oplossing want de plaats waar in het vaakst mobiel gebruik is dat er niet.


@patrick2  schreef:

@Jellekeb  dit zal toch afwachten zijn en een sufggestie naar @Totem  of @AlexandraW  om te zien of er iets nieuws komt bij de Arend. Weet dat deze suggestie al op tafel gelegd is om het te vragen. 

Kleine tip misschien maar u kan misschien ook ergens op wifi verbinden dus hotspots zodat er niks van uw data bundel af gaat. 


 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jellekeb  eventuele oplossing is om GB bij te kopen dan kan je wel aan volledige snelheid blijven surfen. Maar goed die kosten ook geld he 5 euro per 500MB dus 10 per GB .

Snelle rekensom leert mij 5 GB extra nodig is 50 euro toch erbij elke keer , deze is wel 40 dagen geldig. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen