Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-10-19 05h24
Antwoorden: 10 antwoorden
Beste,
Komt er een abo met echt onbeperkt data want 20gb is geregeld op 2weken op?
Als ik al de aanbiedingen bekijk vind ik hier toch niets over.
Graag wat meer info.
Groetjes
Het is misschien een beetje vergezocht, maar is er op de plaats waar je zoveel mobiele data nodig hebt een goede 4G dekking?
In dat geval zou je eventueel een FlyBox kunnen inzetten. Daarmee kun je tot 150 GB gaan. OK, dat kost natuurlijk weer centen, maar een abo met meer mobiele GB dan Arend zal ook duurder zijn ...
Beste,
Komt er een abo met echt onbeperkt data want 20gb is geregeld op 2weken op?
Als ik al de aanbiedingen bekijk vind ik hier toch niets over.
Graag wat meer info.
Groetjes
Ugh @Jellekeb,
Momenteel zijn er nog geen plannen om de limiet van 20GB af te schaffen. je sneilheid wordt vergrendeld tot 512 kbps maar hiermee kan je nog surfen.
Zoals @patrick2 het zegt, je hebt altijd de mogelijkheid om surfherlaadbeurten aan te schaffen.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Hallo,
@Totem ; Hallo , men mag dit echt eens optrekken , meer dan 20 GB max snelheid.
(Jullie lopen nu achter ).
Groetjes,
KJ
@Anonymous kijk maar eens naar Proximus 30 GB aan maximale snelheid en daarna aan verlaagde snelheid. In de Wigo bij Telenet het duurste pakket 100 GB volledige snelheid. Oké het is bedoeld voor 5 personen maar bon als je met twee bent is wel ieder 50 GB aan volledige snelheid.
Hallo,
Men mag Arend nu wel eens update geven , zeker ook 30GB volledige snelheid.. Tijd zal het uitwijzen zeker?
Groetjes,
KJ