Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-19 10h36
Antwoorden: 10 antwoorden
Ik heb een 'Cheetah' abonnement. Ik heb hier onbeperkt bellen en sms'en en 15 GB internet inbegrepen. Sinds enkele dagen komen er bedragen bij 'buiten abonnement' te staan. Terwijl ik al weken nietmeer op de app ben geweest. Ik heb geen aankopen gedaan en niks bij besteld. Paar dagen geleden stond er een bedrag van 22,10 euro en nu al een bedrag van 44,50 euro. Weet iemand hoe ik aan deze bedragen kom? Ik hoop dat het een vergissing is.
Dan zou ik als de gesmeerde bliksem de klantendienst contacteren en u zeker niet laten afschepen. Desnoods enkele keren opnieuw bellen.
Ik zou het bovendien ook via messenger en/of twitter melden, beter tweemaal een antwoord dan geen ...
Kijk eens in uw foon (het is toch een smartfoon hoop ik) naar uw gebruiksgeschiedenis. Het is misschien vergezocht, maar heeft iemand anders gebruik kunnen maken van uw foon zonder uw medeweten en/of toestemming?
Ik heb dit gedaan en er staat niks. Zelf als ik op 'buiten abonnement klik' Staat er niks bij. Soms betaal ik iets van 'de lijn' of parkeermeter en dan staat dit er altijd bij maar dat zijn dan bedragen van amper een paar euro's. Nu ineens een bedrag van bijna 50 euro.
Dan is het echt zaak van zo snel mogelijk de klantendienst te contacteren.
Wat je intussen ook kan testen: zet uw telefoon uit zodat er zeker niet kan gebeld of gesurft worden. Indien er dan nog steeds kosten bijkomen gaat het inderdaad om iets van een abonnement dat je (misschien ongewild of onwetend) hebt aangegaan en waarvoor op regelmatige tijdstippen een bedrag wordt aangerekend.
Er zijn ook nog steeds nummers die betalend zijn, ongeacht het abonnement. En dat zijn niet enkel 0900 nummers hoor ...
Voorbeeldje?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
19 | |
12 | |
3 | |
3 | |
3 |