Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-19 10h36
Antwoorden: 10 antwoorden
Ik heb een 'Cheetah' abonnement. Ik heb hier onbeperkt bellen en sms'en en 15 GB internet inbegrepen. Sinds enkele dagen komen er bedragen bij 'buiten abonnement' te staan. Terwijl ik al weken nietmeer op de app ben geweest. Ik heb geen aankopen gedaan en niks bij besteld. Paar dagen geleden stond er een bedrag van 22,10 euro en nu al een bedrag van 44,50 euro. Weet iemand hoe ik aan deze bedragen kom? Ik hoop dat het een vergissing is.
@chloem971605 als ik een bedrag te betalen heb buiten abonnement kan ik ook zien in de My Orange app. waar dit bedrag vandaan komt bv. parking sms of 070 nr. enz. Dus als je ziet staan bedrag buiten abonnement moet je daarop duwen en zie je welk soort nummer je gebeld zou moeten hebben of abonnement. Kijk ook effe volgende link : https://www.orange.be/nl/hulp/facturen-en-gebruik/je-verbruik/het-bedrag-buiten-bundel-begrijpen
Neem eens contact op met de klantendienst?
Misschien veel naar het buitenland getelefoneerd?
Neen totaal niet naar het buitenland gebeld of gestuurd. Zit enkel op wifi van thuis. En heb zelf nog 1,5 GB over... Heb niks besteld of betaald. Het bedrag blijft per dag oplopen.
@chloem971605 zou toch eens nakijken dat u niet ergens een app heeft voor bijvoorbeeld ringtones of een spel die betalend is. Want als u een in spel aankopen doet moet men voorzichtig zijn want u heeft zo een dienst of abonnement waar u wekelijks aan betaald. Ditzelfde is ook voor de ringtones. U kan de klantendienst ook bellen maar hopelijk heeft u dan de juiste aan de lijn die u een goed antwoord kan geven.