annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bedrag buiten abonnement loopt maar op

Topic gestart op: 15-12-19 10h36

Antwoorden: 10 antwoorden

chloem971605
Aspirant verkenner

Bedrag buiten abonnement loopt maar op

Ik heb een 'Cheetah' abonnement. Ik heb hier onbeperkt bellen en sms'en en 15 GB internet inbegrepen. Sinds enkele dagen komen er bedragen bij 'buiten abonnement' te staan. Terwijl ik al weken nietmeer op de app ben geweest. Ik heb geen aankopen gedaan en niks bij besteld. Paar dagen geleden stond er een bedrag van 22,10 euro en nu al een bedrag van 44,50 euro. Weet iemand hoe ik aan deze bedragen kom? Ik hoop dat het een vergissing is.

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Movieman
Aspirant genezer

@chloem971605 als ik een bedrag te betalen heb buiten abonnement kan ik ook zien in de My Orange app. waar dit bedrag vandaan komt bv. parking sms of 070 nr. enz. Dus als je ziet staan bedrag buiten abonnement moet je daarop duwen en zie je welk soort nummer je gebeld zou moeten hebben of abonnement. Kijk ook effe volgende link : https://www.orange.be/nl/hulp/facturen-en-gebruik/je-verbruik/het-bedrag-buiten-bundel-begrijpen

Josette
Wijze
Wijze

Neem eens contact op met de klantendienst?

Misschien veel naar het buitenland getelefoneerd?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
chloem971605
Aspirant verkenner

Neen totaal niet naar het buitenland gebeld of gestuurd. Zit enkel op wifi van thuis. En heb zelf nog 1,5 GB over... Heb niks besteld of betaald. Het bedrag blijft per dag oplopen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@chloem971605  zou toch eens nakijken dat u niet ergens een app heeft voor bijvoorbeeld ringtones of een spel die betalend is. Want als u een in spel aankopen doet moet men voorzichtig zijn want u heeft zo een dienst of abonnement waar u wekelijks aan betaald. Ditzelfde is ook voor de ringtones. U kan de klantendienst ook bellen maar hopelijk heeft u dan de juiste aan de lijn die u een goed antwoord kan geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen