annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bedrag buiten abonnement loopt maar op

Topic gestart op: 15-12-19 10h36

Antwoorden: 12 antwoorden

chloem971605
Aspirant verkenner

Bedrag buiten abonnement loopt maar op

Ik heb een 'Cheetah' abonnement. Ik heb hier onbeperkt bellen en sms'en en 15 GB internet inbegrepen. Sinds enkele dagen komen er bedragen bij 'buiten abonnement' te staan. Terwijl ik al weken nietmeer op de app ben geweest. Ik heb geen aankopen gedaan en niks bij besteld. Paar dagen geleden stond er een bedrag van 22,10 euro en nu al een bedrag van 44,50 euro. Weet iemand hoe ik aan deze bedragen kom? Ik hoop dat het een vergissing is.

Labels (2)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Cdt24801
Wijze
Wijze

@chloem971605 

Dan is het echt zaak van zo snel mogelijk de klantendienst te contacteren.

Wat je intussen ook kan testen: zet uw telefoon uit zodat er zeker niet kan gebeld of gesurft worden. Indien er dan nog steeds kosten bijkomen gaat het inderdaad om iets van een abonnement dat je (misschien ongewild of onwetend) hebt aangegaan en waarvoor op regelmatige tijdstippen een bedrag wordt aangerekend.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

@chloem971605 

Er zijn ook nog steeds nummers die betalend zijn, ongeacht het abonnement. En dat zijn niet enkel 0900 nummers hoor ...

Voorbeeldje?

• Een sms sturen naar KBC om de code van uw nieuwe bankkaart op te vragen: € 0,75
  • De klantendienst van Readers Digest bellen om uw abo op te zeggen? Ken de juiste prijs niet meer, maar 't was te betalen .. (opzegging is een apart nummer)
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

chloem971605
Aspirant verkenner

Ik ben amper met mijn gsm bezig geweest, hij lag heel de tijd op de kast en ineens krijg ik een bericht dat ik over min 50 euro zit. Terwijl ik er zelf niet ben aan geweest.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen