Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-19 10h36
Antwoorden: 12 antwoorden
Ik heb een 'Cheetah' abonnement. Ik heb hier onbeperkt bellen en sms'en en 15 GB internet inbegrepen. Sinds enkele dagen komen er bedragen bij 'buiten abonnement' te staan. Terwijl ik al weken nietmeer op de app ben geweest. Ik heb geen aankopen gedaan en niks bij besteld. Paar dagen geleden stond er een bedrag van 22,10 euro en nu al een bedrag van 44,50 euro. Weet iemand hoe ik aan deze bedragen kom? Ik hoop dat het een vergissing is.
Dan is het echt zaak van zo snel mogelijk de klantendienst te contacteren.
Wat je intussen ook kan testen: zet uw telefoon uit zodat er zeker niet kan gebeld of gesurft worden. Indien er dan nog steeds kosten bijkomen gaat het inderdaad om iets van een abonnement dat je (misschien ongewild of onwetend) hebt aangegaan en waarvoor op regelmatige tijdstippen een bedrag wordt aangerekend.
Er zijn ook nog steeds nummers die betalend zijn, ongeacht het abonnement. En dat zijn niet enkel 0900 nummers hoor ...
Voorbeeldje?
Ik ben amper met mijn gsm bezig geweest, hij lag heel de tijd op de kast en ineens krijg ik een bericht dat ik over min 50 euro zit. Terwijl ik er zelf niet ben aan geweest.