Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-19 10h36
Antwoorden: 12 antwoorden
Ik heb een 'Cheetah' abonnement. Ik heb hier onbeperkt bellen en sms'en en 15 GB internet inbegrepen. Sinds enkele dagen komen er bedragen bij 'buiten abonnement' te staan. Terwijl ik al weken nietmeer op de app ben geweest. Ik heb geen aankopen gedaan en niks bij besteld. Paar dagen geleden stond er een bedrag van 22,10 euro en nu al een bedrag van 44,50 euro. Weet iemand hoe ik aan deze bedragen kom? Ik hoop dat het een vergissing is.
Neen totaal niet naar het buitenland gebeld of gestuurd. Zit enkel op wifi van thuis. En heb zelf nog 1,5 GB over... Heb niks besteld of betaald. Het bedrag blijft per dag oplopen.
@chloem971605 zou toch eens nakijken dat u niet ergens een app heeft voor bijvoorbeeld ringtones of een spel die betalend is. Want als u een in spel aankopen doet moet men voorzichtig zijn want u heeft zo een dienst of abonnement waar u wekelijks aan betaald. Ditzelfde is ook voor de ringtones. U kan de klantendienst ook bellen maar hopelijk heeft u dan de juiste aan de lijn die u een goed antwoord kan geven.
Dan zou ik als de gesmeerde bliksem de klantendienst contacteren en u zeker niet laten afschepen. Desnoods enkele keren opnieuw bellen.
Ik zou het bovendien ook via messenger en/of twitter melden, beter tweemaal een antwoord dan geen ...
Kijk eens in uw foon (het is toch een smartfoon hoop ik) naar uw gebruiksgeschiedenis. Het is misschien vergezocht, maar heeft iemand anders gebruik kunnen maken van uw foon zonder uw medeweten en/of toestemming?
Ik heb dit gedaan en er staat niks. Zelf als ik op 'buiten abonnement klik' Staat er niks bij. Soms betaal ik iets van 'de lijn' of parkeermeter en dan staat dit er altijd bij maar dat zijn dan bedragen van amper een paar euro's. Nu ineens een bedrag van bijna 50 euro.