Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-12-18 21h31
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vanaf zaterdag 22/12 al aant het wachten tot mijn oude simkaart(telenet) gedeactiveerd wordt en nieuw simkaart (orange) geavtiveerd word, elke dag al naar de klantendienst gebeld met elke keer het antwoord:"het bolletje zit half groen dus word aan gewerkt"
Vandaag naar orangewinkel geweest en ze zeide dat ze op antwoord van telenet aan het wachten waren,dan zelf naar telenet gebeld die zeide dat de fout bij jullie zat..
Dus opnieuw naar orange gebeld uitgelegd wat telenet zei , in wacht gezet, dan kreeg ik het antwoord er is een dossier opgemaakt dus zou vandaag moeten worden geactiveerd..
Nu nog altijd niets? Kan er een oplossing gegeven worden? Ben het wel beu na 4 dagen (92 uur terwijl er werd gezegt 24 uur)
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb het op de facebook pagina van orange gezet en toen was het binnen 2 uur inorde, momenteel nog wel problemen met mensen die mij willen bellen maar ze zoude er me bezig zijn
Nog steeds niet inorde, heb nog eens naar beide gebeld en heb nog eens een dossiernummer gekregen..
Ondertussen wel een sms van orange dat de overgang van provider gestart is.
Hopelijk is het snel inorde anders moest ik morgen terug bellen naar orange
Inderdaad, hopelijk is het morgen in orde. Wel vreemd dat je nu pas bevestiging krijgt dat de overgang gestart is. Nu ja, het positieve is dan dat er toch vooruitgang is.