annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bellen met Koala.

Topic gestart op: 03-12-19 19h51

Antwoorden: 30 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Bellen met Koala.

OPGELOST

Goedenavond helpers ! 

Ik zou willen weten hoelang ik met iemand gebeld heb ... Is het mogelijk en waar kan ik dat vinden aub ?

( Love abonnement met Koala ).

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes Smiley Vrolijk.

 

 

Labels (1)
0 pluimen
7 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Het hangt er een beetje van af welke foon je hebt, maar een foon met Android geeft u altijd die info wanneer je in uw contacten iemand aanklikt en dan de geschiedenis opvraagt.

Wanneer je de Orange Tf app installeert is het kinderspel, het komt standaard tevoorschijn wanneer je de drie verticale bolletjes bij een contact aanklikt.. Ik heb net om te testen ook eens de standaard android Tf app (die blijft bestaan en is evengoed bruikbaar) geopend en ook daar is het te zien, al moet men daar een paar handelingen meer doen om er te geraken. Maar het gaat dus.

Over Apple producten kan ik u helaas niet informeren, ik heb er geen ... (of toch wel, een ipod nano van vele jaren oud).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

En om volledig te zijn: als je erop kunt wachten, als de maand om is download dan eens uw gedetailleerde factuur. Daar staan (onder andere) alle bellekes op, datum, uur, tijdsduur, gebeld nr , gewoon alles.

Maar dus wel de gedetailleerde factuur opvragen, niet de gewone, daar staan al die details niet in (hetgeen logisch is ook natuurlijk).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@comima  wat @Cdt24801  klopt . U kan op de gedetailleerde factuur wachten zodat u per nummer kan zien hoelang u er mee gebeld hebt. Maar als u een gesprek heeft afgesloten kan u op de gsm ook zien hoelang u met iemand heeft gebeld. Het ligt er ook aan waarvoor u het wil gebruiken. Moest u dat meteen willen weten ziet u het meteen op de gsm als u kan wachten moet u ook de factuur afwachten. Via de app is er enkel de mogelijkheid de totaal opgemaakte minuten te bekijken dus niet per gesprek.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Voor de iPhone naar bellen gaan, de recente kiezen en bij een gesprek gewoon rechts op de (i) duwen.
Dan ziet u hoelang het gesprek geduurd heeft

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze


@comima  schreef:

Ooooh bedankt cdt24801.

De eerste beller krijgt een veeg naar rechts met de groene bol en hopelijk lukt het ! 

                                      Smiley Verrast


Ik zal meeduimen Smiley Erg vrolijk. Tussen haakjes, welke versie android heb je? Dat kan ook een verschil maken natuurlijk ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze


@comima  schreef:

Hallo cdt24801 ! 

Ik heb er al een paar een fameuze veeg kunnen geven met de groene bol en het lukt !!!

Bedankt voor de moeite en tot de volgende zitting ! 

                                 Smiley Erg vrolijk


Met heel veel plezier gedaan en blij dat ik u heb kunnen helpen Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

NelsonM
Orange-werknemer

Goedenavond helpers ! 

Ik zou willen weten hoelang ik met iemand gebeld heb ... Is het mogelijk en waar kan ik dat vinden aub ?

( Love abonnement met Koala ).

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes Smiley Vrolijk.

Hallo @comima,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
30 ANTWOORDEN 30
Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

En om volledig te zijn: als je erop kunt wachten, als de maand om is download dan eens uw gedetailleerde factuur. Daar staan (onder andere) alle bellekes op, datum, uur, tijdsduur, gebeld nr , gewoon alles.

Maar dus wel de gedetailleerde factuur opvragen, niet de gewone, daar staan al die details niet in (hetgeen logisch is ook natuurlijk).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen