Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-02-20 16h01
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Waarom kan een bestaande klant niet online bestellen? Ik kies mijn toestel, ik kies mijn abonnement, volgende stap: vul uw nummer in: melding: contacteer de klantendienst.. Waarom?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@KcB als u als bestaande klant een gsm wil hebben bij uw abonnement doet u dat via de klantenzone. Moest u daar geen profiel hebben kan u er simpel eentje aanmaken met u email adres. In uw klantenzone gaat u dan naar mijn tarief plan en kiest u daar voor een teostel naar keuze.Via de klantezone kan u ook uw verbruik nakijken en ook van tarief plan wisselen moest u dat willen.
Bedankt @patrick2
Alleen, als ik dat probeer staat het toestel van mijn keuze er niet tussen. Er kan ook geen Google Nest product worden gekozen.
Geen erg. Ik probeer het in de winkel of telefonisch maar dit is wel jammer. Of niet alle toestellen zijn beschikbaar voor bestaande klanten. Werkte in ieder geval niet voor: Samsung Galaxy A40, Google Nest Mini en Google Nest Hub (ik heb drie nummers en wil op twee ervan het tarief wijzigen en een Nest toevoegen en op het andere het tariefplan behouden maar een toestel toevoegen - het vorige is ouder dan 22mnd).