Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-10-21 12h35
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Laat Orange online betalen met belkrediet toe, via providers als Dao Pay of Boku?
Ik ben al jarenlang aangesloten bij Mobile Vikings en gebruikte mijn overtollige belkrediet vroeger onder andere om RP te kopen in League of Legends. Sinds een jaar of twee is dat bij MV niet meer mogelijk. Als Orange dat nog wel toelaat zou dat voor mij doorslaggevend zijn om over te stappen op Tempo.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als je gebruikt maakt van de Play Store ( je dient dus een Android toestel te hebben ) dan kan je betalen via je belwaarde. Als je een iPhone hebt heb werkt het waarschijnlijk niet , geen info van gevonden dus kan niks met zekerheid zeggen.
Hier heb je een link waarin je betreffende info in terug kan lezen want je dient ook de optie ( gratis ) multimedia aankopen aan te zetten.
Als je gebruikt maakt van de Play Store ( je dient dus een Android toestel te hebben ) dan kan je betalen via je belwaarde. Als je een iPhone hebt heb werkt het waarschijnlijk niet , geen info van gevonden dus kan niks met zekerheid zeggen.
Hier heb je een link waarin je betreffende info in terug kan lezen want je dient ook de optie ( gratis ) multimedia aankopen aan te zetten.