annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betalen voor online diensten met belkrediet

Topic gestart op: 15-10-21 12h35

Antwoorden: 1 antwoord

Lawyerson
Rekruut scout

Betalen voor online diensten met belkrediet

OPGELOST

Laat Orange online betalen met belkrediet toe, via providers als Dao Pay of Boku?

Ik ben al jarenlang aangesloten bij Mobile Vikings en gebruikte mijn overtollige belkrediet vroeger onder andere om RP te kopen in League of Legends. Sinds een jaar of twee is dat bij MV niet meer mogelijk. Als Orange dat nog wel toelaat zou dat voor mij doorslaggevend zijn om over te stappen op Tempo.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Lawyerson  

Als je gebruikt maakt van de Play Store ( je dient dus een Android toestel te hebben ) dan kan je betalen via je belwaarde. Als je een iPhone hebt heb werkt het waarschijnlijk niet , geen info van gevonden dus kan niks met zekerheid zeggen. 

Hier heb je een link waarin je betreffende info in terug kan lezen want je dient ook de optie ( gratis ) multimedia aankopen aan te zetten. 

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-facturen/het-mogelijk-om-multimedia-en-applicaties-te-betalen-mij...

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Lawyerson  

Als je gebruikt maakt van de Play Store ( je dient dus een Android toestel te hebben ) dan kan je betalen via je belwaarde. Als je een iPhone hebt heb werkt het waarschijnlijk niet , geen info van gevonden dus kan niks met zekerheid zeggen. 

Hier heb je een link waarin je betreffende info in terug kan lezen want je dient ook de optie ( gratis ) multimedia aankopen aan te zetten. 

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-facturen/het-mogelijk-om-multimedia-en-applicaties-te-betalen-mij...

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen