Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-06-19 02h54
Antwoorden: 2 antwoorden
Goeie avond Ik heb een goeie maand geleden en 10euro abonnement gekocht bij YouTube en heb gekozen dat de betalingen via mijn orange abonnement gingen komen en vandaag kreeg ik een bericht dat mijn betalingen van YouTube zijn gestopt hoe komt dat ? Mvg
Goeie avond Ik heb een goeie maand geleden en 10euro abonnement gekocht bij YouTube en heb gekozen dat de betalingen via mijn orange abonnement gingen komen en vandaag kreeg ik een bericht dat mijn betalingen van YouTube zijn gestopt hoe komt dat ? Mvg
Ugh @kzilla,
@patrick2 heeft gelijk. Het kan ook zijn dat je je maandelijkse of je dagelijkse limiet voor Multimediaaankopen hebt overschreden.
Je kan ook in je Google Pay account loggen en controlleren dat je betaalmiddelen actief zijn. Anders kan je al je betaalmiddelen verwijderen en opnieuw ingeven.
Onze stamleden van de Customer Service zijn er om je te helpen, onze Webcare-tribe ook indien het nog niet in orde is.
Be ready, de nieuwe community komt eraan.
Totem
@kzilla daar zou ik eens contact voor op nemen met de klantendienst of wel eens via facebook messenger. Het enige wat ik kan bedenken is dat u of wel de betaling bij youtube stop gezet heeft of dat u multimedia aankopen stop gezet heeft via de klantenzone.