annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaling abonnement Youtube lukt niet

Topic gestart op: 30-06-19 02h54

Antwoorden: 2 antwoorden

kzilla
Rekruut scout

Betaling abonnement Youtube lukt niet

 Goeie avond Ik heb een goeie maand geleden en 10euro abonnement gekocht bij YouTube en heb gekozen dat de betalingen via mijn orange abonnement gingen komen en vandaag kreeg ik een bericht dat mijn betalingen van YouTube zijn gestopt hoe komt dat ? Mvg 

Labels (3)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

 Goeie avond Ik heb een goeie maand geleden en 10euro abonnement gekocht bij YouTube en heb gekozen dat de betalingen via mijn orange abonnement gingen komen en vandaag kreeg ik een bericht dat mijn betalingen van YouTube zijn gestopt hoe komt dat ? Mvg 

Ugh @kzilla,

@patrick2 heeft gelijk. Het kan ook zijn dat je je maandelijkse of je dagelijkse limiet voor Multimediaaankopen hebt overschreden.

Je kan ook in je Google Pay account loggen en controlleren dat je betaalmiddelen actief zijn. Anders kan je al je betaalmiddelen verwijderen en opnieuw ingeven.

Onze stamleden van de Customer Service zijn er om je te helpen, onze Webcare-tribe ook indien het nog niet in orde is.

Be ready, de nieuwe community komt eraan.
Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@kzilla daar zou ik eens contact voor op nemen met de klantendienst of wel eens via facebook messenger. Het enige wat ik kan bedenken is dat u of wel de betaling bij youtube stop gezet heeft of dat u multimedia aankopen stop gezet heeft via de klantenzone. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen