Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Roald1H
Aspirant verkenner

Orange Phone app no sim card error

Ik ben recent gewisseld van gsm (Nokia 8.1) en op mijn nieuwe gsm werkt de Orange Phone app vaak niet naar behoren.

Als ik iemand wil bellen, krijg ik vaak een error dat dat er geen sim in zit. Terwijl het met de Nokia Phone app geen probleem is. Ook mobiel internet werkt zonder problemen, dus er is geen probleem met de sim kaart.

Het is wel een dual sim gsm, met maar 1 sim kaart in... Zou het daar aan liggen? En kan ik dit in de app ergens aanpassen? (zelf niet gevonden) 

Bedankt! 

Roald 

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Leidende sjamaan

@Roald1H  ik gebruik de Orange phone app zelf ook in een dual sim foon maar heb er geen problemen mee. In de app is het niet aanpasbaar om met sim 1 of 2 te bellen dit wordt automatisch geregeld. Wat wel kan is dat de app niet compatibel is met de software van Nokia maar dat is android one dus het zou moeten werken zonder errors. Wat u wel eens kan doen , als u de mogelijkheid heeft , om uw simkaart in een andere gsm te doen en dan ook de Orange phone app te gebruiken. Als er dan geen error komt ligt het aan het toestel zelf moest er dan nog een error komen dan kan het wel aan de simkaart zelf zijn. Bij mij nogmaals werkt de app perfect dus daar zou het niet aan kunnen liggen.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Roald1H
Aspirant verkenner

@Cdt24801 Ondertussen ook opnieuw opgestart en het probleem blijft.

@patrick2 Bij mijn vorige gsm is er geen probleem, dus ik denk dat de sim kaart werkt. Ook via een andere app bellen en bv. mobiel internet werkt zonder probleem, dus zal wel ergens een compatibiliteitsprobleem zijn.

0 pluimen

@Cdt24801 Ondertussen ook opnieuw opgestart en het probleem blijft.

@patrick2 Bij mijn vorige gsm is er geen probleem, dus ik denk dat de sim kaart werkt. Ook via een andere app bellen en bv. mobiel internet werkt zonder probleem, dus zal wel ergens een compatibiliteitsprobleem zijn.

Ugh @Roald1H,

Het kan zijn dat de app zich aan je tweede simkaart wilt aansluiten. Aangezien je geen tweede kaart hebt, kan de app je een foutmelding geven. Je kan eens proberen om je kaart in je tweede simkaartslot te plaatsen en je app opnieuw proberen te gebruiken.  Als het nog niet werkt, kan je nog altijd onze stamleden van de klantendienst contacteren zodat ze de technische dienst voor je kunnen contacteren.

Zet je schrap! Ontdek binnenkort de nieuwe versie van Tribe!

Totem

0 pluimen

@patrick2 

Aan de simkaart zal het niet liggen want in zijn vorige foon werkte het allemaal perfect.

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen