Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-11-19 12h18
Antwoorden: 3 antwoorden
Dag iedereen,
ik ben nu 1 jaar en 5 maanden bij Orange. Al sinds het begin doe ik betalingen via domiciliëring. Nu is het al sinds april dat het niet automatisch van mijn rekening gaat. Terwijl er wel voldoende geld op mijn rekening staat, dus dat kan het probleem al niet zijn.
Ik krijg dan steeds betalingsherinneringen waardoor ik toch alle betalingen zelf moet overhandigen.
Herkent nog iemand dit probleem?
Alvast dank, Kelly
Dag iedereen,
ik ben nu 1 jaar en 5 maanden bij Orange. Al sinds het begin doe ik betalingen via domiciliëring. Nu is het al sinds april dat het niet automatisch van mijn rekening gaat. Terwijl er wel voldoende geld op mijn rekening staat, dus dat kan het probleem al niet zijn.
Ik krijg dan steeds betalingsherinneringen waardoor ik toch alle betalingen zelf moet overhandigen.
Herkent nog iemand dit probleem?
Alvast dank, Kelly
Ugh @Kellyhoste,
Heb je onlangs een verandering uitgevoerd via je klantenzone ? Je kan ook check in je klantenzone of je domiciliëring nog actief is.
De Customer Service stamleden kunnen dit ook voor jou controleren.
Totem's zonnegroeten,
Totem
@Kellyhoste heb dit nog niet voorgehad en heb onlangs de factuur nog betaald. Beste hiervoor de klantendienst te bellen en vragen wat hier de reden van is. U kan ook al eens in uw klantenzone kijken of de domiciliering nog actief staat , dit staat bij uw facturen. Maar zeker bellen want denk dat het een fout is aan hun kant.
Ik heb persoonlijk geen probleem met mijn domicimiëring, maar er kan dus altijd wel iets mislopen.
Vermits het blijkbaar systematisch is, zou ik even met de bank contact opnemen om uw domiciliëring in eerste instantie eens te verwijderen en ze dan netjes opnieuw in te voeren.
Wellicht is daarmee het probleem opgelost.