- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Betaling domiciliëring
Dag iedereen,
ik ben nu 1 jaar en 5 maanden bij Orange. Al sinds het begin doe ik betalingen via domiciliëring. Nu is het al sinds april dat het niet automatisch van mijn rekening gaat. Terwijl er wel voldoende geld op mijn rekening staat, dus dat kan het probleem al niet zijn.
Ik krijg dan steeds betalingsherinneringen waardoor ik toch alle betalingen zelf moet overhandigen.
Herkent nog iemand dit probleem?
Alvast dank, Kelly
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dag iedereen,
ik ben nu 1 jaar en 5 maanden bij Orange. Al sinds het begin doe ik betalingen via domiciliëring. Nu is het al sinds april dat het niet automatisch van mijn rekening gaat. Terwijl er wel voldoende geld op mijn rekening staat, dus dat kan het probleem al niet zijn.
Ik krijg dan steeds betalingsherinneringen waardoor ik toch alle betalingen zelf moet overhandigen.
Herkent nog iemand dit probleem?
Alvast dank, Kelly
Ugh @Kellyhoste,
Heb je onlangs een verandering uitgevoerd via je klantenzone ? Je kan ook check in je klantenzone of je domiciliëring nog actief is.
De Customer Service stamleden kunnen dit ook voor jou controleren.
Totem's zonnegroeten,
Totem
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Kellyhoste heb dit nog niet voorgehad en heb onlangs de factuur nog betaald. Beste hiervoor de klantendienst te bellen en vragen wat hier de reden van is. U kan ook al eens in uw klantenzone kijken of de domiciliering nog actief staat , dit staat bij uw facturen. Maar zeker bellen want denk dat het een fout is aan hun kant.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb persoonlijk geen probleem met mijn domicimiëring, maar er kan dus altijd wel iets mislopen.
Vermits het blijkbaar systematisch is, zou ik even met de bank contact opnemen om uw domiciliëring in eerste instantie eens te verwijderen en ze dan netjes opnieuw in te voeren.
Wellicht is daarmee het probleem opgelost.
