annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaling factuur - resterend belkrediet

Topic gestart op: 24-09-18 16h05

Antwoorden: 1 antwoord

BirgerHuysmans
Aspirant verkenner

Betaling factuur - resterend belkrediet

OPGELOST

Beste,

Ik ben overgestapt van een Orange herlaadkaart naar een LOVE-abo. Bij de aanvraag werd mij gezegd dat de eerste facturen zouden betaald worden met het resterend belkrediet (in mijn geval een 200-tal euro). 

Nu heb ik mijn eerste factuur ontvangen maar van een automatische betaling met dat resterend bedrag is geen sprake en moet ik ze zelf via bancontact (ondertussen reeds te laat met mijn betaling).

Iemand die dit kan verduidelijken? 🙂

Met vriendelijke groeten,
Birger

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@BirgerHuysmans

Het zou niet de eerste keer zijn dat de eerste factuur na een overstap niet helemeel OK is .. Dit wordt dan wel met de volgende factuur weer in orde gebracht.

Maar je zou misschien toch best even met de klantendienst contact opnemen om een en ander uit te klaren, dan ben je zeker.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

@BirgerHuysmans

Het zou niet de eerste keer zijn dat de eerste factuur na een overstap niet helemeel OK is .. Dit wordt dan wel met de volgende factuur weer in orde gebracht.

Maar je zou misschien toch best even met de klantendienst contact opnemen om een en ander uit te klaren, dan ben je zeker.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen