Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-09-18 16h05
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Ik ben overgestapt van een Orange herlaadkaart naar een LOVE-abo. Bij de aanvraag werd mij gezegd dat de eerste facturen zouden betaald worden met het resterend belkrediet (in mijn geval een 200-tal euro).
Nu heb ik mijn eerste factuur ontvangen maar van een automatische betaling met dat resterend bedrag is geen sprake en moet ik ze zelf via bancontact (ondertussen reeds te laat met mijn betaling).
Iemand die dit kan verduidelijken? 🙂
Met vriendelijke groeten,
Birger
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het zou niet de eerste keer zijn dat de eerste factuur na een overstap niet helemeel OK is .. Dit wordt dan wel met de volgende factuur weer in orde gebracht.
Maar je zou misschien toch best even met de klantendienst contact opnemen om een en ander uit te klaren, dan ben je zeker.
Het zou niet de eerste keer zijn dat de eerste factuur na een overstap niet helemeel OK is .. Dit wordt dan wel met de volgende factuur weer in orde gebracht.
Maar je zou misschien toch best even met de klantendienst contact opnemen om een en ander uit te klaren, dan ben je zeker.