annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bezoek aan groot Brittannië

Topic gestart op: 20-04-23 19h37

Antwoorden: 3 antwoorden

Frederikloris
Aspirant verkenner

Bezoek aan groot Brittannië

Beste

 

ik heb een go extreme abonnement bij jullie. Volgende maand ga ik naar Groot Brittannië voor 3 dagen. 

welke kosten zijn er verbonden aan data verbruik roaming. Welke aan sms’en en bellen?

 

bedankt voor de info 

frederik

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Helen1
Ervaren genezer

Jammer dat er een limiet is op gekomen want ik ga regelmatig mijn familie daar bezoeken.

De kosten lopen op en niets aan te doen dan internet uitschakelen tenzij gratis wifi.

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

We mogen content zijn dat we al kunnen gebruik maken van ons gsm in het buitenland. Vroeger was dit niet zo en ging je huilen van de extra kosten 😩.

Misschien moet je opteren voor een lokale herlaadkaart als je daar regelmatig zit. Of wifi  van de familie gebruiken hé 😜.

Tegenwoordig kun je 2 simkaarten in een gsm steken of 1’tje + een E-sim. 

 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Het Verenigd Koninkrijk telt als "zone 1 - EU" wat wil zeggen dat je mag bellen en sms'en alsook data gebruiken zoals in België. Echter is het dataverbruik gelimiteerd tot 45Gb in de EU en niet 300Gb zoals in België. 

Dus als je ginder bent kunnen Belgische nummers jou bellen en sms'en, jij kan Belgische nummers bellen sms'en en dit blijft inbegrepen in je abonnement. Wanneer je in Groot Brittannië bent mag je ook lokale nummers bellen zonder extra kosten.

Leden met de meeste pluimen