annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buiten bundel hoewel nog MB over

Topic gestart op: 27-11-19 09h31

Antwoorden: 11 antwoorden

vwoalenarrie
Gewaardeerd verkenner

Buiten bundel hoewel nog MB over

Hallo,

Ik ben vorige maand blijkbaar buiten bundel gegaan met een abbo Koala, onbepekt bellen en sms en 4gb surfvolume. Ik had een paar uur voor het resetten van mijn maandelijke periode nog megabytes surfvolume over. Mijn nieuwe periode gaat in iedere 8ste van de maand. Ook had ik die maand een gratis GB wegens mijn verjaardag. Toch ben ik €10 buiten bundel gegaan,

Na een bizar gesprek met een orange medewerkster was haar conclusie dat de app onbetrouwbaar is. Ook is er blijkbaar geen email naar een klantendienst die dit kan opvolgen.

 

Iemand een idee?

Screenshot_20191107-134204.pngScreenshot_20191107-222520.png

Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
vwoalenarrie
Gewaardeerd verkenner

Los van het feit of de gegevens nu up to date zijn, er is die dag niet meer mobiel  gesurft en al helemaal geen €10 euro buiten bundel. En toch ga ik over mijn limiet. Via messenger een bericht gestuurd, maar dat kan nog wel een tijd duren. Via de app en klantenzone een mailformulier ingevuld maar daar wordt mijn emailadres niet geaccepteerd.. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@vwoalenarrie 

Dan maar het antwoord (en eventueel de effectieve factuur) afwachten voor meer klaarheid hé ...

Wel vreemd van dat mail adres ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
vwoalenarrie
Gewaardeerd verkenner

Factuur is al in mijn bezit en €10 buiten bundel is erin verrekend. Email na 20x het formulier ingevuld te hebben eindelijk aanvaard.

 

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Mijn ervaring zegt, toen ik nog een limiet had van 10GB ( oude Arend ), dat inderdaad ook al staat er bv nog 46MB over , in werkelijkheid dit niet het geval is , nu je kan wel als je buiten bundel gaat nooit over de 10 Euro graken normaal...

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen