Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-12-19 11h22
Antwoorden: 18 antwoorden
Dag,
Ik ben volgens de app 20€ buiten bundel maar mijn My orange app toont aan dat ik nog genoeg 4g,sms en bel minuten heb. (Zie bijlage screenshot).
Ik heb geen buitenlandse oproepen of sms,of parking sms, google play aankopen,ect... gedaan en zowel dan is het geen 20€ geweest.
Ik heb zelf eergisteren avond gaan slapen met 17€ toen en werd wakker met 20€ buiten bundel terwijl ik niet op gsm actief was toen ik sliep.
Het enigste wat ik denk dat kan is het gebruik van Spotify (streaming van liedjes) maar dan zou dit toch eerst moeten afgaan van mijn 4g ipv direct aangerekend te worden als buiten bundel?
Heb klantendienst gebeld maar men kan enkel verder helpen eens de factuur betaald is en er meer info te zien is op de factuur.
Wel vervelend want ik durf mijn 4g niet meer aanzetten haha ook al heb ik zogezegd nog al mijn 4g...
Alle hulp welkom.
Alvast bedankt.
nieuwe maand, ben nogsteeds aan het wachten op de vorige factuur...rond 07/01 zou die binnenkomen, heb dan ook domiciel even stop gezet om na te kijken alvorens te betalen van mijn vorige factuur die 40€ buiten abo was zogenaamd.
Maar alsnog. Bellen en smse toont de app aan, maar welke gebruik dan ook van 4g wordt niet aangeduid op de balk. En ik zit al vanaf nieuwe factuur op 4g.
Ik ben benieuwd.
factuur binnen, uiteindelijk 10euro buiten bundel, ipv 44euro. Wat al goed is.
Dit door 4g gebruik, echter nergens, nog op site of my orange app stond aangeduid dat mijn 4g opgebruikt was.
Meld ik dit of betaal ik gewoon en laat het liggen? Wat zouden jullie doen? Ik heb screenshots van die periode dat duidelijk aantoont dat mijn meters leeg zijn voor 4g.
Heb deze nieuwe maand ook al hetzelfde probleem, balken 4g blijven leeg maar ik zit wel op 4g. Dat is niet echt handig om zo mij verbruik te kunnen na gaan...
Mvg.
@Sepvr Ja gewoon melden
Ze gaan je normaal niet laten bijbetalen voor een fout in het systeem. (maar wel zo snel mogelijk laten oplossen)
Ook rekening mee houden dat de dataregistratie niet altijd ogenblikkelijk verloopt. Wat je verbruikt, kan mogelijk pas een dag later eraf gaan. Vandaar dat uw kosten 'overnight' opliepen.
En vergeet zeker niet in de app aan te duiden dat je een melding krijgt wanneer je data bijna op is en wanneer het op is 🙂
Kan ook helpen het in het oog te houden. Maar dan moet wel eerst de techniek erachter gefixt worden hé 😉
Good luck
Het is eindelijk opgelost !
Allemaal via hun Facebook Messenger weliswaar. Maar daar hebben ze mij geholpen beter dan via hun telefoondienst.
Ik heb de maand erop minder moeten betalen dan normaal wegens het teveel dat ik betaald had.
En na contact met de technische dienst zijn eindelijk mijn meter balken terug werkende zoals ervoor en kan ik alles terug goed opvolgen qua gebruik.
Blij dat het in orde is gekomen.
Ik raad mensen ook aan voor hulp via hun Facebook Messenger te contacteren. Soms duurt het even voor antwoord maar daar helpen ze beter dan via de telefoonlijn.