annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buiten bundel

Topic gestart op: 21-10-22 09h17

Antwoorden: 2 antwoorden

Sven7
Aspirant verkenner

Buiten bundel

Gisteren ben ik op MyOrange gaan kijken hoeveel data ik nog over had, ik had nog 600mb over maar zat wel aan 16 euro buiten bundel.. 2 uur later was dit al 24 euro en nog steeds 500mb over. Ondertussen heb ik mijn mobiele gegevens afgezet en blijft het bedrag stijgen. Nu zit ik al aan 42 euro. Gebeld naar 5000 maar die weten niet waar het naartoe gaat. Zelf bel of sms ik niet naar betalende diensten.

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
SVB
Ervaren verkenner

@Sven7 Vaak zit er enige vertraging op de app. Je lijkt nog data te hebben maar eigenlijk is het al op. En data buiten je bundel is nogal duur. 

Indien je geen waarschuwing of te laat een waarschuwing gehad hebt dat je buiten je bundel bent gegaan, kan je eens je je factuur hebt dit zo vermelden aan de klantendienst. In de meeste gevallen kunnen ze dit dan wel rechtzetten. 

Je kan ook steeds vragen om het niet meer mogelijk te maken dat je buiten je bundel gaat. Dan kom je in de toekomst niet meer voor onaangename verassingen te staan. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je zult je gedetailleerde factuur moeten afwachten, @Sven7 

600 MB is wel dicht tegen de limit gaan - er zit wel wat vertraging op

Zonder de factuur kan de 5000 ook niks doen of zeggen

Heb ook al gelezen dat dit soms vals alarm is

Best factuur afwachten

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen