Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-10-22 09h17
Antwoorden: 2 antwoorden
Gisteren ben ik op MyOrange gaan kijken hoeveel data ik nog over had, ik had nog 600mb over maar zat wel aan 16 euro buiten bundel.. 2 uur later was dit al 24 euro en nog steeds 500mb over. Ondertussen heb ik mijn mobiele gegevens afgezet en blijft het bedrag stijgen. Nu zit ik al aan 42 euro. Gebeld naar 5000 maar die weten niet waar het naartoe gaat. Zelf bel of sms ik niet naar betalende diensten.
@Sven7 Vaak zit er enige vertraging op de app. Je lijkt nog data te hebben maar eigenlijk is het al op. En data buiten je bundel is nogal duur.
Indien je geen waarschuwing of te laat een waarschuwing gehad hebt dat je buiten je bundel bent gegaan, kan je eens je je factuur hebt dit zo vermelden aan de klantendienst. In de meeste gevallen kunnen ze dit dan wel rechtzetten.
Je kan ook steeds vragen om het niet meer mogelijk te maken dat je buiten je bundel gaat. Dan kom je in de toekomst niet meer voor onaangename verassingen te staan.
Je zult je gedetailleerde factuur moeten afwachten, @Sven7
600 MB is wel dicht tegen de limit gaan - er zit wel wat vertraging op
Zonder de factuur kan de 5000 ook niks doen of zeggen
Heb ook al gelezen dat dit soms vals alarm is
Best factuur afwachten