Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-10-18 11h10
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ineens een bericht gekregen dat ik 50 euro buiten bundel ben maar ga ik naar verbruik zien blijkt ineens dat ik 1409,74 euro buiten abonnement gegaan ben. Dit terwijl ik arend premium 60 heb en multimedia aankopen geblokkeerd staat. Klantendienst gebeld en zou een fout bij hun zijn en zou binnen 3 dagen rechtgezet worden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb nu online inzage in de faktuur, word dus inderdaad gewoon het maandelijkse abonnement in rekening gebracht. Wel een geruststelling
@Rocket stuur een bericht via facebook messenger , prive bericht . Geef uw klantennummer en dit screensjot erbij. Zij kijken dat voor u na en zullen u antwoord kunnen geven.
Ik heb een gelijkaardig probleem. Kreeg vanohtend verschillende sms'en van orange met de info dat mijn minuten en/of smsjes in mijn bundel opgebruikt waren en dat ik voortaan notificaties krijg om mijn factuur onder controle te houden. Daarna kreeg ik ook een sms dat ik al meer dan 50 euro buiten bundel zit. Als ik de my orange app of klantenzone website check staat er nu een verbuik van 1609,28 euro buiten abonnement met een update datum van 3/10 22u25. Maar in mijn bundel heb ik nog maar 13min gebeld en 19 SMS'en verstuurd. Mobiele data staat nu op 900MB van de meerdere GB waarover ik beschik. Waaruit dit buiten abonnement bedrag dan wel uit bestaat vroeg ik me af. Toen ik naar de klantendienst belde konden ze mij hier geen antwoord op geven aangezien ze de details niet konden raadplegen zolang er geen factuur is opgesteld. Ze adviseren mij het factuur niet te betalen wanneer ik het krijg, maar dit zou pas midden november zijn. Ik vind het wel raar dat ze een bedrag kunnen zeggen dat ik extra zou moeten betalen, maar dat ze totaal geen idee hebben van waar dit bedrag komt.
Ik ben eergisteren inderdaad in Nederland geweest, maar aangezien al mijn gsm activiteiten zich binnen mijn bundel(shape ultimate) bevinden heb ik er het raden naar van waar dit bedrag komt.
Multimedia aankopen heb ik niet gedaan, weet zelfs niet hoe ik dit zou moeten doen of hoe ik dit moet blokkeren.
Heeft er al iemand meer nieuws over buiten bundel gebruik. Enig antwoord dat ik steeds gekregen heb is factuur afwachten. Wel domiciliering geblokkeerd tot ik een zinnige uitleg bekom. Daarna overstappen naar andere provider en mag orange hun factuur proberen op te eisen via gerechtelijke weg