annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buitensporig buiten bundel klopt niet

Topic gestart op: 03-10-18 11h10

Antwoorden: 11 antwoorden

Rocket
Gewaardeerd verkenner

Buitensporig buiten bundel klopt niet

OPGELOST

Ineens een bericht gekregen dat ik 50 euro buiten bundel ben maar ga ik naar verbruik zien blijkt ineens dat ik 1409,74 euro buiten abonnement gegaan ben. Dit terwijl ik arend premium 60 heb en multimedia aankopen geblokkeerd staat. Klantendienst gebeld en zou een fout bij hun zijn en zou binnen 3 dagen rechtgezet worden 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Rocket
Gewaardeerd verkenner

Heb nu online inzage in de faktuur, word dus inderdaad gewoon het maandelijkse abonnement in rekening gebracht. Wel een geruststelling

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
Rocket
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de reactie, ben al blij dat ik niet alleen het probleem heb hoe erg ik het ook voor je vind. Bij mij eveneens in Nederland gebeurt. Heb vandaag nog klantendienst gebeld en weten van het probleem zeggen ze. Zou vanaf morgen een dossier kunnen laten opmaken bij hun. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Rocket blijkbaar is er iets fout gegaan bij hun omdat u op KPN netwerk zit. Mischien woont u vlakbij de nederlandse grens of bent u in nederland. Allersinds het wordt opgelost blijkbaar aangezien u aangeeft dat er iets fout zit bij Orange dus heeft u contact gehad met de klantendienst.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen