Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-10-18 11h10
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ineens een bericht gekregen dat ik 50 euro buiten bundel ben maar ga ik naar verbruik zien blijkt ineens dat ik 1409,74 euro buiten abonnement gegaan ben. Dit terwijl ik arend premium 60 heb en multimedia aankopen geblokkeerd staat. Klantendienst gebeld en zou een fout bij hun zijn en zou binnen 3 dagen rechtgezet worden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb nu online inzage in de faktuur, word dus inderdaad gewoon het maandelijkse abonnement in rekening gebracht. Wel een geruststelling
Bedankt voor de reactie, ben al blij dat ik niet alleen het probleem heb hoe erg ik het ook voor je vind. Bij mij eveneens in Nederland gebeurt. Heb vandaag nog klantendienst gebeld en weten van het probleem zeggen ze. Zou vanaf morgen een dossier kunnen laten opmaken bij hun.
@Rocket blijkbaar is er iets fout gegaan bij hun omdat u op KPN netwerk zit. Mischien woont u vlakbij de nederlandse grens of bent u in nederland. Allersinds het wordt opgelost blijkbaar aangezien u aangeeft dat er iets fout zit bij Orange dus heeft u contact gehad met de klantendienst.