annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buitensporig buiten bundel verbruik

Topic gestart op: 25-07-21 12h32

Antwoorden: 9 antwoorden

Eggy87
Aspirant verkenner

Buitensporig buiten bundel verbruik

Hi,

Ik wou hier even horen of er nog mensen zijn die een vrij hoog buitenbundel verbruik hebben? Ondanks een upgraden van mobiel internet van 5G en een verhoging van mijn abonnement na melding dat ik buitenbundel aan het verbruiken was, bleef het bedrag oplopen, maar NIETS van mobiele data werd in mindering gebracht van de aangekochte upgrades. 

Ik weet al van minstens 2 andere abonnees die exact hetzelfde heeft meegemaakt en waarbij er duidelijk fouten op de factuur staan. 

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
mo3
Rekruut scout

Neen ik heb dat niet

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@mo3  

wat heb je nu ? wat voor abonnement , hoeveel Gb ? Hoeveel buiten bundel ? Je wil een antwoord maar dan moet ik ook iets meer info hebben en graag ook eens een screenshot of iets wat het wat duidelijker verteld. Of heb je totaal een ander abonnement of probleem ? Snap anders de bijdrage niet geheel aan dit topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Eggy87 

5G is er niet hé dat kan je niet gebruiken omdat die fase er nog niet is enkel 4G. 

Maar bedoel je dat je 5 Gigabite bij gekocht hebt ? ben je ergens op vakantie ? eventueel eens een screenshot , zonder persoonlijke gegevens erbij? 

Nu is het een klein beetje onduidelijk eerlijk gezegd , je hebt een upgrade gedaan je buiten bundel blijft oplopen .....

Wat voor abonnement had je en heb je nu dan? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Eggy87
Aspirant verkenner

Hi Patrick

Klopt, ik bedoelde 5GB (autocorrect) en ik ben gewoon in België hoor. Ik had GO Plus en nu heb ik GO intense.  Dus ik heb én een extra mobiele databundel gekocht én een upgrade van mijn abonnement en TOCH bleef het bedrag buitenbundel oplopen telkens wanneer ik mobiele data gebruikte - terwijl ik ook het mobiele datagebruik BUITEN BUNDEL had laten blokkeren ... net als premium betaalnummers ... 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Eggy87  

Kan je zien in je My Orange App of je abonnement al volledig is aangepast? want houd er rekening meer dat dit tot 24 uur kan duren voor de aanpassing er door is. Moest dit al doorgelopen zijn en je aanpassing is zichtbaar dan zou je dus inderdaad gewoon vanuit je eigen databundel moeten kunnen gebruiken. Ben je zeker dat het bedrag buiten bundel ook effectief data is en geen betaalnummers van eender wat ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen