annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Buitensporig buiten bundel verbruik

Topic gestart op: 25-07-21 12h32

Antwoorden: 9 antwoorden

Eggy87
Aspirant verkenner

Buitensporig buiten bundel verbruik

Hi,

Ik wou hier even horen of er nog mensen zijn die een vrij hoog buitenbundel verbruik hebben? Ondanks een upgraden van mobiel internet van 5G en een verhoging van mijn abonnement na melding dat ik buitenbundel aan het verbruiken was, bleef het bedrag oplopen, maar NIETS van mobiele data werd in mindering gebracht van de aangekochte upgrades. 

Ik weet al van minstens 2 andere abonnees die exact hetzelfde heeft meegemaakt en waarbij er duidelijk fouten op de factuur staan. 

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
Cynthia2106
Gewaardeerd verkenner

Ik ook

0 pluimen
SDD
Aspirant verkenner

Hallo, ik heb ook een probleem met de factuur. €800 euro buiten bundel, maar binnen de bundel nog niets vebruikt volgens de app. Ook geen enkele sms ontvangen die zou zeggen dat ik mijn mobiele data limiet heb bereikt....

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@SDD  

En ben je op vakantie geweest of heb je speciale sms verstuurd of heb je naar het buitenland gebeld vanuit België ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
SDD
Aspirant verkenner

Ik heb niets anders gedaan dan anders. Misschien 1 dag naar Nederland, maar volgens de klantendienst gaat het over verbruik over verschillende dagen, ook voor die ene dag.

Ik heb hier zelf een onderwerp geopend: https://community.orange.be/t5/Tarieven-en-verbruik/Buitensporig-buiten-bundel-klopt-niet/m-p/108115

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen