annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bundel buiten europa

Topic gestart op: 11-07-23 15h29

Antwoorden: 2 antwoorden

brentverbueken
Aspirant verkenner

Bundel buiten europa

Ik heb een midweek geleden de bundel aangevraagd voor de eenmalige bundel van 20 euro voor het buitenland. Waarom word deze maar niet geactiveerd? 

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Helen1
Ervaren genezer

@brentverbueken 

Normaal gezien zou dit automatisch moeten werken maar erzijn soms technische problemen wat erg vervelend kan zijn.

De klantenservice 5000 (of desnoods een Orangeshop passeren) contact opnemen en hopelijk regelen ze het voor u zo spoedig mogelijk.

Ik wens u veel succestoe en wat jammer voor het ongemak!

Mvg

0 pluimen
Chefke
Ervaren verkenner

Ik zou je aanraden om contact op te nemen met de klantenservice van je provider en hen te vragen waarom de bundel nog niet is geactiveerd. Ze kunnen je misschien helpen om het probleem op te lossen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen