Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-12-18 11h16
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo ,
Heeft iemand ervaring met de orange helpdesk via nr 02/7459500 .
Deze voormiddag voor 11:00 belde ik dit nummer . Een dame met Nederlands accent antwoorde me .
Ik gaf mijn referentienummer . Cijfers in de nederlandse taal begreep ze niet goed . Ze plaatste me vrij snel op een zijspoor en moest opnieuw het telefoonnummer intoetsen . Dit zonder voorafgaandelijke uitleg .
Vervolgens zocht ik het mailcontactadres .......... maar dit kon ik niet vinden ???
Vanaf 14 januari 2019 word ik NIEUWE KLANT bij orange . Wat betreft het mobieltje zou ik recht hebben op drie gig/maand (een actie) terwijl op het document dat ze per mail sturen slechts 1,5 gig. vermeld is .
Weet iemand aan wie ik me het best zou richten om antwoord te krijgen .
Met dank.
Julien
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zoals Patrick2 reeds zei, geen paniek, het komt allemaal in orde. Het is inderdaad wel jammer dat je een minder leuke ervaring hebt gehad met de klantendienst, zoiets zou niet mogen zijn ... En de uitleg in de mail zou ook wel iets vollediger mogen zijn.
Ok ,
Nu snap ik het .
Met dank.
Julien
@juul56 ten aller eerste welkom bij Orange en welkom op ons forum voor al uw vragen.
U gaat dus nieuwe klant worden vanaf januari 2019 met de gsm of in een love pakket?
Dus als u een Love pakket neemt met de gsm en internet en de tv krijgt u dubbele data bij de gsm. Dus dat wil zeggen u heeft recht met uw dolfijn abonnement op 3GB per maand . Dit is overgens GEEN ACTIE DIT IS BLIJVEND. Maar wat wel is inderdaad op uw mail voor de gsm staat enkel die 1,5 GB per maand omdat moest u uw internet en de tv opzeggen dan heeft u geen recht meer op die 3 GB. Het kan een beetje verwarrend zijn misschien maar de mail die u ontvangen heeft is van de mobiel. Daarin kan men niet zetten dat u 3 GB krijgt terwijl u geen love zou hebben. Als u uiteindelijk alles heeft dus internet , gsm en de tv aangesloten dan kan u in de klantenzone , zeker aanmaken , en de MY ORANGE APP , ook zeker op de gsm zetten , zien dat er een extra balkje bij komt en daar staat dan uw extra data bundel. De app is na 48 uur herkenbaar voor uw nummer en de klantenzone is na twee werkdagen beschikbaar voor uw gegevens in te geven dit omdat uw gegevens verwerkt dienen te worden.
Zoals Patrick2 reeds zei, geen paniek, het komt allemaal in orde. Het is inderdaad wel jammer dat je een minder leuke ervaring hebt gehad met de klantendienst, zoiets zou niet mogen zijn ... En de uitleg in de mail zou ook wel iets vollediger mogen zijn.
Ok ,
Nu snap ik het .
Met dank.
Julien