annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Colruyt mobile tariefplan

Topic gestart op: 14-05-22 11h42

Antwoorden: 7 antwoorden

FransVH
Aspirant verkenner

Colruyt mobile tariefplan

OPGELOST

Zopas een sms gekregen va Orange met GOED NIEUWS

Even ter verduidelijking

Jaren geleden aangesloten bij Colruyt mobile

In 2014 gaat Colruyt mobile over naar Mobistar met zekere afspraken

Later gaat Mobistar over naar Orange

De gemaakte afspraken met Mobistar blijven gedurende jaren voort lopen bij Orange

Tot volgende maand waar sommige tarieven tot 10 maal duurder worden voorgesteld

De overeenkomst met Colruyt was dat de overeengekomen tarieven bleven zolang ik geen wijziging aanbracht aan mijn tariefplan en onbeperkt in de tijd

Blijkbaar schijnt niemand bij Orange van het bestaan van deze overeenkomst op de hoogte te zijn en krijgt men bij de klantendienst het eenvoudige antwoord "U wordt overgeschakeld naar Tempo Giga"

Zijn er nog mensen in hetzelfde geval of is er bij Orange toch iemand die van bestaande overeenkomst op de hoogte is

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
FransVH
Aspirant verkenner

Ik weet dat er niets te doen valt maar dit is wat we van Colruyt kregen

Colruyt kan echter niets doen omdat het Orange geworden is

U hoeft hierop niet meer te reageren

alleen ter info

FransVH_0-1652698744505.png

FransVH_1-1652698807268.png

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Josette
Wijze
Wijze

@adizal  als je goed gekeken had dan zag je dat @Gregory 

op deze persoon @FransVH  een antwoord gegeven had.

Als jij klachten hebt moet je naar de klantendienst telefoneren

of via FB- Messenger wij kunnen je daar niet bij helpen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Mijn antwoord was aan @FransVH gericht.

0 pluimen
adizal
Leidende verkenner

Beste,

Er word overal met van alles gefoefeld om maar meer geld uit uw zakken te kloppen.

Ben al 6 jaar klant bij Orange had 3 gsm abonnementen waarvan 1 kleintje van € 8/maand

Ben met dat abonnementje overgeschakeld op een prepaid card ook van Orange omdat ik zo weinig belde.

Kwam ik tot de vaststelling dat Orange 10c per sms vraagt en 10c per min om te bellen.

Maar Jim Mobile dat via het netwerk van Orange belt vraagt.

1 cent per sms en 8 cent per minuut bellen.  Word je dan als bestaande klant niet afgezet bij Orange?

Ik kan een epistel schrijven van de fratsen bij Orange dat ik in die 6 jaar heb meegemaakt.

Deze week nog wil ik mijn oude decoder omruilen en vraag een nieuwe aan tegen betaling van €49 en zelfinstallatie. In plaats van 1 decoder sturen ze er 2 op. Een vergissing van Orange uiteraard want de gesprekken worden opgenomen. Maar wat een resem plichten wat je moet doen om hun fout recht te zetten en om geen 2x € 49 aangerekend te krijgen en 2x abonnement te moeten betalen, gewoon verschrikkelijk man. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen